Dagens klokke

God øl

L1000093.jpg
 
Ettersom min lillebror fikk denne på armen igår, betyr det at min SKX009 er tilbake på min arm etter snart 6 måneder i nord-norge
_MAT2529.jpg

28022011513.jpg
 
Snowflake på vintage Rolex kroko

2802.jpg


Lenka fra Snowflaken (78360/580) pryder nå 5513'en. Litt usikker på om jeg liker rem på Sub..
 
Nyanskaffelse her også, har ventet på litt remmer fra Tidssonen-shoppen før jeg poster noen bilder og nå er leveringen kommet. Har ventet med spenning på bondstrappen, og nå er den her:D - veldig fornøyd!!!

bilde-7.jpg
 
Nyankomst i dag: Rolex 1601. Dette er en Datejust som ut fra serienummeret antagelig er solgt ny i mitt fødselsår. Det sies at man må ha en Rolex fra sitt fødeur, så: check!

IMAG0553.jpg


Har rukket å bli stormforelsket i denne lille tassen!
 
Nyankomst i dag: Rolex 1601. Dette er en Datejust som ut fra serienummeret antagelig er solgt ny i mitt fødselsår. Det sies at man må ha en Rolex fra sitt fødeur, så: check!

Gratulerer med en klassisk Rolex, krille :)

Har selv veldig lyst på en Rolex fra mitt fødeår. Det må være Rolex-dag idag :D

49e5d18e.jpg
 
Nyankomst i dag: Rolex 1601. Dette er en Datejust som ut fra serienummeret antagelig er solgt ny i mitt fødselsår. Det sies at man må ha en Rolex fra sitt fødeur, så: check!

IMAG0553.jpg


Har rukket å bli stormforelsket i denne lille tassen!

NICE! Jeg sitter å sikler på datejust jeg og. Synd jeg ikke var rask nok til å knabbe den med grå skive som lå til salgs før helgen :(