Dagens klokke

Jada, idag også :D
a8b6f252.jpg
 
Ikke dagens, men har vært en svipptur i Hardanger i helgen, 1000 km på telleren gjør sitt. Nydelig vær og natur.

06052011122.jpg
 
På beverpost i dag morges. En dårlig post og jeg regnet ikke med at Burre kom til å vise seg i dag, så jeg tok meg tid til et par bilder.

Beverjaktmai2011016.jpg


Beverjaktmai2011018.jpg


I går morges var det derimot smell rett etter jeg kom på posten, og et stk saltet beverskinn ligger i boden :D
 
Konfirmasjons bilder fra igår :)

Junior var konfirmant igår. Noen bilder fra igår ettermiddag / kveld.
Måtte ut og hente blomster i byen. Med de parkeringsbestemmelsen vi har så er det godt å bære et "parkometer" ur:

Komf-1.jpg


Komf-2.jpg


20 åringen som nettopp er kommet hjem ifra rundreise i Asia greier ikke å legge ifra seg Exploreren. Her i den mest selvfølgelige mix (ifølge henne selv): Bunad og Explorer II. Det må vel være Tidssonens første?

Komf-3.jpg


Junior i huset (konfirmanten) la armbåndsur til side igår til fordel for lommeur. Hmmmm - tydeligvis en ung mann med sterke meninger. Undertegnede bærer 5513 for anledningen.

Komf-4.jpg


Frode.
 
91481860.jpg


2 konfirmasjoner på Sunnmøre i knall solskinn! tigergutt junior har pyntet sin nye klokke med TS remmen og fikk mange kommentarer på klokka og ikke minst remmen.

Nå bærer turen hjemover.
 
Red Sub i dag.
Mørkt bilde, men det var også hele settingen det ble tatt i; - holdt følge til engelsk pub i Amsterdam med dårlige venner for å se Man U-Chelsea.
For spenningens skyld håpet jeg på Chelsea-seier. Men egentlig; - couldn't care less, da jeg ikke følger noen av lagene.

Holder vel egentlig litt med Rolex, tenker jeg.
:cool:

92198e4b.jpg
 
og andre kjører barnevogn....

Trilletur i Guds frie natur! Herlig søndag. :D
 
Utrolig mye bra posting i dag, alt fra bunad til tigergutter :D

Unner meg en fortjent gran reserva etter lang og hyggelig konfirmasjonsdag
L1000501.jpg
 
Gjør på ingen måte skam på dressen den Aqua Terraen, Tore. Særdeles dressy sak på lær den der. Og hekter en på lenka har man en real beater :)