Dagens klokke

Låner denne av en kollega - helt nydelig ur!

1196wdu.jpg
 
Rolex 16700

Nyter litt kvalitetstid med denne før den mest sannsynlig blir gitt til min far
i 60 års presang.

CIMG2960.jpg


Han er absolutt ikke klokke interessert men jeg vet at han begjærer denne.
For meg så er det egentelig et manifest om hvor stor stjerne Rolex har
blandt "sivile" og at deres markedsførings avdeling kan sakene sine;)
 
Det ble Jaeger nå på slutten av dagen i dag. Har brukt Chronoswiss frem til nå.

a97e1ce4.jpg
 
Dette er jo helt sykt, Bullit! Seamasteren din formelig roper på meg! Nydelige bilder :)
En klokke med "hofter" ;)
 
Bullit,Omega har aldri noensinne publisert bilder som har gitt meg så lyst på en Seamaster................
 
Travle tider

Travelt for tiden. Konfirmasjonshelg !

Jentungen kom hjem på torsdag etter 3 måneders rundreise i India, Vietnam, Cambodsja og Australia. Det var vel bare rett og rimelig at "hente uret" ble en Harry modell.

Hjemkomst-1.jpg


Men det ble ikke før igår at det ble tatt et "familie" bilde. Hennes Harrietta ur hadde overlevd rundreisen med glans. Så her er ung og gammel modell (også i overført betydning) :)

Hjemkomst-2.jpg


Slapper av i nydelig vær med kaffe, PC og formiddagsuret - mekanisk plast Swatch fra tidlig 80-tallet.

Lordag-1.jpg


Frode.
 
Det ble Monaco på meg i dag.
Fikk uventet overnattingsgjest i natt. En meget god venn som er bosatt i London.
Det ble et par flasker Louis Roederer og tidlig morgen før vi kom oss i seng...
Han har en meget respektabel samling og på armen for anledningen satt IWC Portugueser chrono. Skal snike meg til et ws når han våkner...:cool:

c24039fa.jpg
 
Det ble Monaco på meg i dag.
Fikk uventet overnattingsgjest i natt. En meget god venn som er bosatt i London.
Det ble et par flasker Louis Roederer og tidlig morgen før vi kom oss i seng...
Han har en meget respektabel samling og på armen for anledningen satt IWC Portugueser chrono. Skal snike meg til et ws når han våkner...:cool:
[/IMG]

Hvis han ikke våkner snart får du snike deg innpå venstrearmen hans med kamera og satse på at han ikke våkner med et skrik :mrgreen:

Fikk ny gummireim til Doxaen i går. Litt stiv og ukomfortabel men ser bra ut. Går seg sikker til.
L1000499.jpg
 
Men det ble ikke før igår at det ble tatt et "familie" bilde. Hennes Harrietta ur hadde overlevd rundreisen med glans. Så her er ung og gammel modell (også i overført betydning) :)

Hjemkomst-2.jpg

So. Many. Explorers.

Nydelig.
 
a simple watch for a simple guy



Nå er lørdagen klar for å blir Explored!

God helg alle TS!
 
På en vakker lørdag hvor jeg ikke har tenkt å stresse med noe som helst.
Ikke så mye hvile på DJ som den hadde sett for seg, nei. Denne blir flittig brukt

5696107828_eaee9b3373_o.jpg
 
På en vakker lørdag hvor jeg ikke har tenkt å stresse med noe som helst.
Ikke så mye hvile på DJ som den hadde sett for seg, nei. Denne blir flittig brukt

5696107828_eaee9b3373_o.jpg

Pent! Det er en del fotoskills her på sonen. Dette bildet føyer seg lett inn i rekken.
 
En utmerket ettermiddag med mine to grailer ;) :



Inkluderer et bilde av den siden av uret som ufortjent får for lite sol: