- Medlem
- 25. nov. 2008
Siden dette er den eneste klokken jeg har med meg på ferie(hva er galt med meg?) ble det denne og ett glass Chablis, mens jeg venter på sushi
Stemmer det Og en Bühag Lux drilling har blitt foreviget også..
Har vært en tur "sydpå" hos foreldrene og da ble det en "Harrytur" også, så i dag har det blitt Ibericoskinke med "lun" avokado etterfulgt av sebrafilet med amadinepoteter og karamellisert rosenkål til middag. Sebra kan trygt anbefales! Fantastisk mør med korte fiber, litt lysere enn hestefilet og smaker litt "vilt". Hmmmm... Dette ble jo langt og totalt OT, men dagens klokke er Eternaen
Ser forøvrig at noen har funnet denne siden ved å søke etter "sebrafilet"....
EDIT: Måtte selvsagt teste dette selv, og jommen kom ikke Tidssonens dagens klokke tråd opp på første siden på google når man søker etter "sebrafilet". Haha...
Nå var det bare den helsikes plenen som må klippes. Hmmmm, den kan jeg ta imorra...
Stemmer det Og en Bühag Lux drilling har blitt foreviget også..
Har vært en tur "sydpå" hos foreldrene og da ble det en "Harrytur" også, så i dag har det blitt Ibericoskinke med "lun" avokado etterfulgt av sebrafilet med amadinepoteter og karamellisert rosenkål til middag. Sebra kan trygt anbefales! Fantastisk mør med korte fiber, litt lysere enn hestefilet og smaker litt "vilt". Hmmmm... Dette ble jo langt og totalt OT, men dagens klokke er Eternaen
Et vakkert syn!
Hvilket år er denne fra?
Når det gjelder plenklipping kan jeg anbefale naturtomt. Da holder det med slåttonn et par ganger i året.
Longines Flagship på armen i dag.
Cal. L615, base Eta 2895/2, 27 stener.