Dagens klokke

ClausT (DK) skrev:
[quote="hannover_dk":1rorqw81]Det blev IWC 3536 - 2000 m klokke med lækker lænke/lås som fik armtid

Hej John.

Temaet for denne tråd er dagens ur. Billedet skal altså være taget samme dag......[/quote:1rorqw81]
Nå - hvorfor dog det - må man ikke bruge sit arkiv, men skal ha alt besværet hver gang - jeg har knageme andet at tage mig til- Nej du - den hopper jeg ikke på - kun hvis trådens tittel skulle være fjollet nok til at kræve det du :) - og så blev den uden mig
vh

ArthurF skrev:
Ny tråd, enkle regler:
- hvilken klokke har du på deg?
- bildet må være tatt i dag! Drit i kvaliteten, mobilkamera er lov (oppfordret t.o.m), bare bildet er dagens.
- post gjerne hver dag, denne tråden skal rulle og komme opp i et par hundre sider før jul!
Uf - jeg må lære at læse fra begyndelse - sorry venner :oops: (det blir så uden mig, men sjov ide og sikrer at de virkeligt er dagens ur)

Fed klokke, Bullit :) Elegant og rå på din arm - that´s a first for me with that watch ;) 8) Du tager super gode fotos - respekt 8) 8)

Jeg er i fuld gang med at skifte Nato rem på min THAG :)

THAGlume060809.jpg

hannover_dk skrev:
[quote="ClausT (DK)":1c9ulbls][quote="hannover_dk":1c9ulbls]Det blev IWC 3536 - 2000 m klokke med lækker lænke/lås som fik armtid

Hej John.

Temaet for denne tråd er dagens ur. Billedet skal altså være taget samme dag......[/quote:1c9ulbls]
Nå - hvorfor dog det - må man ikke bruge sit arkiv, men skal ha alt besværet hver gang - jeg har knageme andet at tage mig til- Nej du - den hopper jeg ikke på - kun hvis trådens tittel skulle være fjollet nok til at kræve det du :) - og så blev den uden mig
vh[/quote:1c9ulbls]

Fordelen er så at man ikke ser det samme billed igen og igen..... Det var ret nemt for mig da jeg havde Rolex Submariner 14060M og Longines Legend Diver...... (ingen dato) :D

Bullit, du må meget gerne have mig i tankerne, såfremt du en dag vil af med både ur og cubanere ;) 8)

I øvrigt: Nyd det dårlige vejr, den dejlige "gar" og det super ur :D

Bullit skrev:
tombs skrev:
Doxa SUB 1000T Sharkhunter :mrgreen:

IMG_1028.jpg

Fint bilde og vannvittig kul klokke! Har suglet etter en 1000t professional en god stund nå :D
Har du hatt den lenge? Erfaringer med den?

Hei Bullit
Takk for :) Jeg har hatt klokken ca 2år og brukt den jevnlig. Den har en fin størrelse, 43mm uten krone og er meget behagelig på armen. Finishen og intrykket av kvalitet er fullt på høyde med andre highend sveitsiske divere :D
Løp og kjøp :D

Takker. Mye fine klokker i denne tråden så jeg får nok begynne å spare litt ekstra..
Nå først får det bli en kjøretur siden solen gjør en kort gjestevisitt.. ;)

superlite001.jpg