Dagens klokke

Ny ladning med maratac zulu remmer kom i posten igår :) PO´en fikk en ny i acu grey som matcher stålet godt -nylonet er ikke matt, men "skinner" litt metallisk.

Veldig lekkert! :)
Jeg tusler rundt med Seiko 5 mens jeg sparer til Speedmaster.

IMG_9007.jpg

Flott klokke, jeg var et tastetrykk fra en 55 fathoms. Hvor god er lumen på denne? Bradystrap'en er snasen! :)

Takker. :) Er det noe jeg har å utsette på denne klokken, så er det nettop lumen. Jeg føler meg heldig hvis jeg greier å se hva klokken er en time etter at jeg har lagt meg.

Mens jeg kjedet meg på jobb, dro jeg fram en geigerteller som jeg holdt mot klokken. Jeg fikk dermed bekreftet at det ikke fantes radioaktive isotoper i lumen. (Brukes det i moderne klokker?)

Stråleverdiene til tritiumrørene (som fremdelses brukes i noen få klokker) er så lav at den ikke passerer glasset.

Supernice...Og artig det var du som hadde siste innlegget (i dongeri!) i denne tråden i det jeg er tilbake til siste side...
Humret godt over "dongeridress" diskusjonen som var på de forrige sidene ..hehe.

Thanks, ragamuffin!
Og joda, morsom diskusjon i går. Følte meg derfor programforpliktet til å ta et bilde med dongeri - sågar godt synlig - i dag.....:cool:

Godt det er helg nå.....;)

Hjemme igjen etter to måneders ferie/pappaperm i Frankrike og Italia. Sofie har nå tilbragt 1/4 av livet sitt i utlandet! Nå steller jeg hjemme og er gjenforent med LV-en som ikke fikk bli med på tur.

IMG_3933.jpg

Supernice...Og artig det var du som hadde siste innlegget (i dongeri!) i denne tråden i det jeg er tilbake til siste side...
Humret godt over "dongeridress" diskusjonen som var på de forrige sidene ..hehe.

Højdare det ja :D
Kler godt dongeri (bukse!) Nautilusen din, Moore, herlig klokke :)

Skulle gjerne ha slengt meg på Rolex-fredag, men jeg solgte min (er det noen som vet halveringstiden for anger?). Det får holde med min gode gamle sliter. Løpeturen er unnagjort, og snart er kaffen klar. At det er fredag, gjør jo ikke saken værre. Ørret og hvitvin er planen, og da må nok PO vike for noe litt mer dressy ;)
God helg godfolk :)