Dagens klokke

2011-10-01155851.jpg
 
Fruen fyller førti, og her skal serveres femretters til en haug med mennesker. Etter å ha levert litt for mange pinligheter av typen "Da er det vel snart påtide å bytte deg ut med to tyveåringer, hø-hø", samt vært på rypefjellet hele dagen, forteller min vare mannlige intuisjon meg at poengsaldoen faretruende nærmer seg null. Nå gjelder det å redde stumpene, så jeg har bakt brød, avlivet og dandert førti sjøkreps, ryddet, dekket, plassert unger og i det hele tatt prøvd å gjøre meg fortjent til en så fantastisk kvinne - som forøvrig av og til leser her inne. Eget antrekk har jeg ikke funnet enda, men klokken er ihvertfall på plass.
PA011976.jpg


Nå gjenstår bare å finne ut hva hun ønsker seg, og håpe at det selges på bensinstasjonen.
 
prippa, hvor har du kjøpt den Helson'n??
En sånn fikk jeg lyst på! :D

Hei. helson-watches.com som selger disse. Er laget bronse klokker av dette merket i to omganger, begge ganger har opplaget vært 50 stk. så totalt 100 er laget meg bekjent. Min kombo med bezel i bronse er det bare laget 8 stk av.

Du får følge med på bruktmarkedet:)

Herlige bilder.Vekker assosiasjoner til Stanley Rosenfeld. Selv satser jeg på ok vær imorgen med tilhørende nedrigging av seil. Masten får dog stå på :)

Frode.

Herlig, hvaslags båt seiler du? Jeg tipper en x-34, de er jo veldig poppis i siddishovedstaden:)

Tør ikke ligge i boblehavn med trebåt altså, hehe så mast må av og båt må opp.
 
Haha ja, men er det en ting jeg har igjen fra militæret er hvordan man skal pakke effektivt. Du skulle bare visst hvor mye jeg har klart å stappe nedi bag'en :) Fra spøk til revolver. Jeg har ikke med meg så mye klær, men har planer om å dra på en liten shoppingspree der borte :)