chrbir
Støttemedlem
Brun saus som i HP eller brun saus som i brun saus?Dagens lunsj er inspirert av britisk matkultur.
La meg presentere biffsandwich med karamelisert rødløk, tomater, brun saus og biff.
Vis vedlegg 221673
HP er så latterlig undervurdert <3
HP er så latterlig undervurdert <3
Nettop, de vet ikke hva de går glipp av.undervurdert?
Er oppvokst på HP. Ikke rød klister som resten av Pottitt Norge
Me too and Sarsons Malt Vinegarundervurdert?
Er oppvokst på HP. Ikke rød klister som resten av Pottitt Norge
Me too and Sarsons Malt Vinegar
Sarson begynte å produsere malteddik tilbake i 1794 i Shoreditch, London, og er i dag markedsleder i Storbritannia hvor 9 av 10 porsjoner med chips serveres med nettopp denne eddiken. Sarson’s malteddik er laget av bygg, brygget og lagret på tradisjonelt vis. Den er naturlig fri for fett og kunstig farge/tilsetningsstoffer.
Look at me now.. Vis vedlegg 222223
Sklir litt ut her, men har nettopp flyttet til Bekkestua og trasket innom Iceland i dag. Walkers Salt and Vinegar crispis i hyllene og saussage rolls fra Gregg’s i frysedisken. Nå er det 5 år siden jeg flyttet hjem fra England og savnet ble litt mindre med de to tingene i handleposen!Me too and Sarsons Malt Vinegar
Sarson begynte å produsere malteddik tilbake i 1794 i Shoreditch, London, og er i dag markedsleder i Storbritannia hvor 9 av 10 porsjoner med chips serveres med nettopp denne eddiken. Sarson’s malteddik er laget av bygg, brygget og lagret på tradisjonelt vis. Den er naturlig fri for fett og kunstig farge/tilsetningsstoffer.
Look at me now.. Vis vedlegg 222223
Sklir litt ut her, men har nettopp flyttet til Bekkestua og trasket innom Iceland i dag. Walkers Salt and Vinegar crispis i hyllene og saussage rolls fra Gregg’s i frysedisken. Nå er det 5 år siden jeg flyttet hjem fra England og savnet ble litt mindre med de to tingene i handleposen!
Skal innom til uken og se om de har Sarson’s!
Sklir litt ut her, men har nettopp flyttet til Bekkestua og trasket innom Iceland i dag. Walkers Salt and Vinegar crispis i hyllene og saussage rolls fra Gregg’s i frysedisken. Nå er det 5 år siden jeg flyttet hjem fra England og savnet ble litt mindre med de to tingene i handleposen!
Skal innom til uken og se om de har Sarson’s!