chrbir
Støttemedlem
Brun saus som i HP eller brun saus som i brun saus?Dagens lunsj er inspirert av britisk matkultur.
La meg presentere biffsandwich med karamelisert rødløk, tomater, brun saus og biff.
Vis vedlegg 221673
HP er så latterlig undervurdert <3
HP er så latterlig undervurdert <3
Nettop, de vet ikke hva de går glipp av.undervurdert?
Er oppvokst på HP. Ikke rød klister som resten av Pottitt Norge![]()
Me too and Sarsons Malt Vinegarundervurdert?
Er oppvokst på HP. Ikke rød klister som resten av Pottitt Norge![]()
Me too and Sarsons Malt Vinegar
Sarson begynte å produsere malteddik tilbake i 1794 i Shoreditch, London, og er i dag markedsleder i Storbritannia hvor 9 av 10 porsjoner med chips serveres med nettopp denne eddiken. Sarson’s malteddik er laget av bygg, brygget og lagret på tradisjonelt vis. Den er naturlig fri for fett og kunstig farge/tilsetningsstoffer.
Look at me now.. Vis vedlegg 222223
Sklir litt ut her, men har nettopp flyttet til Bekkestua og trasket innom Iceland i dag. Walkers Salt and Vinegar crispis i hyllene og saussage rolls fra Gregg’s i frysedisken. Nå er det 5 år siden jeg flyttet hjem fra England og savnet ble litt mindre med de to tingene i handleposen!Me too and Sarsons Malt Vinegar
Sarson begynte å produsere malteddik tilbake i 1794 i Shoreditch, London, og er i dag markedsleder i Storbritannia hvor 9 av 10 porsjoner med chips serveres med nettopp denne eddiken. Sarson’s malteddik er laget av bygg, brygget og lagret på tradisjonelt vis. Den er naturlig fri for fett og kunstig farge/tilsetningsstoffer.
Look at me now.. Vis vedlegg 222223
Sklir litt ut her, men har nettopp flyttet til Bekkestua og trasket innom Iceland i dag. Walkers Salt and Vinegar crispis i hyllene og saussage rolls fra Gregg’s i frysedisken. Nå er det 5 år siden jeg flyttet hjem fra England og savnet ble litt mindre med de to tingene i handleposen!
Skal innom til uken og se om de har Sarson’s!
Sklir litt ut her, men har nettopp flyttet til Bekkestua og trasket innom Iceland i dag. Walkers Salt and Vinegar crispis i hyllene og saussage rolls fra Gregg’s i frysedisken. Nå er det 5 år siden jeg flyttet hjem fra England og savnet ble litt mindre med de to tingene i handleposen!
Skal innom til uken og se om de har Sarson’s!