Suveren høstmat. Gjerne med belgisk øl...Kjøtt og div kokt vin og kraft i noen timer. Også kjent som Boeuf Bourgignon, bare i dag ble det Boeuf Chianti. Mektig, godt og perfekt høstmat.
Vis vedlegg 303792
Rått!
Har også funnet meg en gård på innlandet til brød og pizza med surdeig. Stor-Gaalaas Gård, topp topp kvalitet
Lagt inn bestilling nå fra SGG på tipo 00 og en god miks av de andre produktene deres. Noen stalltips til pizzadeigen? Gleder meg!Det stemmer bra, tipo 00 fra Stor Gaalaas! Har ikke vært borti maken, fantastisk bra bake evne og tåler høy hydrering!
Baker utelukkende med surdeig, noe melet er utmerket til. Det er høyt gluteninnhold i melet til SGG, så det tåler å knas lenge/hardt. La det hvile litt, kna i intervaller. Blir veldig bra pizzadeig.Lagt inn bestilling nå fra SGG på tipo 00 og en god miks av de andre produktene deres. Noen stalltips til pizzadeigen? Gleder meg!
Lagt inn bestilling nå fra SGG på tipo 00 og en god miks av de andre produktene deres. Noen stalltips til pizzadeigen? Gleder meg!
Vis vedlegg 304169Vis vedlegg 304170
60% hydrasjon
47,5% siktet hvete fin
47,5% pizzamel
5% fin sammalt hvete
Alt fra SGG og med surdeigstarter.
(hevetid og starter er classified )
Ikke meningen å spore av tråden