- Medlem
- 11. mars 2013
Jeg har prøvd dem. Det er helt ok ift pris. De dekket mitt behov. Men det var på en rimelig klokke så det var mer enn godt nok. Myke og litt slarkede kan en vel si.Noen som har forsøkt Watchbandit sine reimer? Kom nettopp over bl.a. denne https://watchbandit.com/product/suede-strap-vintage-brown-wb-original/.
Kan man forvente ok kvalitet til en slik pris?
Kul reim, men jeg stiller spørsmål hvor lett det er å miste/ få klokken stjålet i disse dager med alt pakket som verserer rundt. Har vært interessert i å prøve en slik selv, men ser for meg ut som en litt enkel bh-lås. Den klarte jeg til og med å klipse av på fylla i mine glansdager, så tyver og ting klokken kan hekte seg i må jo elske slike låseanordninger? Hva syns du om den og hvor lett er det at den spretter opp?Eksperimenter med MN-strap idag. Her er ingen hardware sydd fast, og ingen lag av reima under kassa. Det blir fire lag på motsatt side, men bare fordi jeg ikke har giddi å kutte reima kortere. Fleksibel og behagelig løsning, sitter som et skudd!
Vis vedlegg 127800
Vis vedlegg 127801
Vis vedlegg 127802
Kul reim, men jeg stiller spørsmål hvor lett det er å miste/ få klokken stjålet i disse dager med alt pakket som verserer rundt. Har vært interessert i å prøve en slik selv, men ser for meg ut som en litt enkel bh-lås. Den klarte jeg til og med å klipse av på fylla i mine glansdager, så tyver og ting klokken kan hekte seg i må jo elske slike låseanordninger? Hva syns du om den og hvor lett er det at den spretter opp?
Jeg vurderer å teste denne type reim som dere har @Consigliere @fredskijj
Har skjønte at disse kom opprinnelig fra franske forsvaret og ble brukt naturligvis på deres klokker (før i gamle dager) siden de pleide også å handle klokker uten lenke/reim for å spare penger. Hvis dette ikke stemmer. Gjerne rett meg de som kan.
Er deres reim elastisk og hvor får jeg tak i en til min Pelagos?