Dagens reim

Dagens er OEM alligator på antique GSD spenne. Denne er som ny men noe snau og overraskende myk kontra mange av de andre Panerai reimene. Om noen har en identisk i normal lengde som blir for lang, så ta kontakt for et bytte. Andre reimer enn eksakt denne modellen er selvsagt uaktuelt ;)

OqpTstb.jpg

53mwl1x.jpg

Dagens er Greg Stevens vintage ammo strap 24/22 på halvbørstet spenne. Som sagt tidligere er jeg stor fan og syns ingen andre reimmakere leverer like bra finish og kvalitetsfølelse. De lukter til og med annerledes ;) Har hørt mye bra om Aaron, så skal bestille meg en der nå for sammenligning ettersom han er rangert helt i toppen han og.

UgK9RhC.jpg

DGcQTHm.jpg

FqjQhmp.jpg

Dagens er Greg Stevens vintage ammo strap 24/22 på halvbørstet spenne. Som sagt tidligere er jeg stor fan og syns ingen andre reimmakere leverer like bra finish og kvalitetsfølelse. De lukter til og med annerledes ;) Har hørt mye bra om Aaron, så skal bestille meg en der nå for sammenligning ettersom han er rangert helt i toppen han og.

UgK9RhC.jpg

DGcQTHm.jpg

FqjQhmp.jpg
Den var rå! 233 kler alt, og ser i seg selv snadder ut også.

• Liker
Reaksjoner: Qwestern
Hehe, særlig særere enn den himla påskegule du hadde hin dagen kan det vel ikke bli? :p
Ellers synd denne GSD ikke lager remmer i 22mm bredde.
Her er den... Dagens er pastell rosa og ja... jeg skal på Bjerke for å bli mobbet med denne :) 22mm børstet spenne, reima trenger ingen videre introduksjon. Grelleste OEM reima produsert og nesten ingen solgt, selv kona sa den var forferdelig. Men men, skikkelige menn kan bruke rosa selv om denne er noget i overkant ;) Hva de tenkte på lurer jeg fælt på
hWDMvg0.jpg

stJb7uZ.jpg

Dagens er OEM gummi av den gamle typen uten spor til keeperen. Denne modellen er noe mer sjelden og koster litt mer enn dagens OEM som følger de fleste modeller. Den er noe tynnere og av mykere gummi. Den vil sitte tightere ettersom en kan dra keeperen helt inntil spennen. Det blir også plass til å sette på en keeper til med normale håndledd uten at endestykket blir for kort.
uI8Kip8.jpg

NMs6QKZ.jpg

36C2iKB.jpg