Hodinkee Shell Cordovan Nato modifisert til å passe Helson buckle
Hehe, ja liker litt spreke farger på sommeren! Er av merket Horusstraps! Veldig god på armen, og et hav av ulike farger!Den var sprek Aldri sett før!
Wow, disse skal utvilsomt sjekkes ut. Takk for tips!I løpet av årene har jeg forsøkt en del ulike lærreimer, men ingen har imponert meg like mye som reimene fra Delugs. Reimene er av svært god kvalitet, og såvidt jeg har skjønt produserte mannen bak Delugs tidligere en rekke ulike produkter i lær før han startet med klokkereimer.
Prismessig ligger de mellom $80 og $115, men det er ofte gode rabatter. Alle reimene har «quick release» spring bars og de aller fleste fåes også i 19 mm størrelse hvis noen skulle ha behov for det.
Delugs har et godt utvalg av ferdige reimer og det er også mulig å skreddersy sin egen reim. De gangene jeg har bestilt har ordren blitt sendt samme dag, og vært på døren 2-3 dager senere (alle ordre sendes med DHL Ekspress uten ekstra kostnad).
Dark Brown Chromexcel Signature Strap:
Vis vedlegg 206926
Vis vedlegg 206927
Cognac Shell Cordovan Slim Watch Strap:
Vis vedlegg 206928
Vis vedlegg 206929
Hunter Green Epsom Slim Strap:
Vis vedlegg 206930
Vis vedlegg 206931
Whiskey Chromexcel Signature Strap:
Vis vedlegg 206932
I løpet av årene har jeg forsøkt en del ulike lærreimer, men ingen har imponert meg like mye som reimene fra Delugs. Reimene er av svært god kvalitet, og såvidt jeg har skjønt produserte mannen bak Delugs tidligere en rekke ulike produkter i lær før han startet med klokkereimer.
Prismessig ligger de mellom $80 og $115, men det er ofte gode rabatter. Alle reimene har «quick release» spring bars og de aller fleste fåes også i 19 mm størrelse hvis noen skulle ha behov for det.
Delugs har et godt utvalg av ferdige reimer og det er også mulig å skreddersy sin egen reim. De gangene jeg har bestilt har ordren blitt sendt samme dag, og vært på døren 2-3 dager senere (alle ordre sendes med DHL Ekspress uten ekstra kostnad).
Dark Brown Chromexcel Signature Strap:
Vis vedlegg 206926
Vis vedlegg 206927
Cognac Shell Cordovan Slim Watch Strap:
Vis vedlegg 206928
Vis vedlegg 206929
Hunter Green Epsom Slim Strap:
Vis vedlegg 206930
Vis vedlegg 206931
Whiskey Chromexcel Signature Strap:
Vis vedlegg 206932
Nyss ankommet Barton.