Mye fint i etuiet der.
Må bare spørre @Saxxvik : er det der et etui spesielt for reimer? Det lignet mistenkelig på slike etuier jeg bruker til oppbevaring av pistolmagasiner.
Vis vedlegg 211988
Ser det mangler en diStefano der, ja
Var en kompis som lurte den fra meg over en pils mener jeg å huske?Ser det mangler en diStefano der, ja
Takk. De har jeg faktisk kjøpt på Amazon.com. Kvaliteten er soso, men de gjør nytten. Ble dyrt for totalsum+mva+frakt+gebyrer så hadde ikke anbefalt deg å gå på samme smellen. Det fins sikkert bedre alternativer.Flott samling! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de store rem-mappene?
En annen ting; at du ikke har en 44 mm Panerai i samlingen er jo galskap... 90 % av reimsamlingen ligger jo i dvale!Var en kompis som lurte den fra meg over en pils mener jeg å huske?
Den kommer den kommer. Nå har jeg lett etter en jeg vil ha med de kriteriene jeg ønsker siden 24.06.19, så satser på at Panerai treffer blink snartEn annen ting; at du ikke har en 44 mm Panerai i samlingen er jo galskap... 90 % av reimsamlingen ligger jo i dvale!
Litt mye kanskje, men det får gå Vis vedlegg 215168
Helt feil, men likevel herlig med litt avvekslingHerlig feil når 6-sifret Rolex kombineres med lær
Vis vedlegg 215174
Vis vedlegg 215175Vis vedlegg 215176
Har et par fra Delugs som jeg er godt fornøyd med.Noen som har prøvd reimer fra både Molequin og Delugs straps? Hvem anbefaler dere?