Dagens sko!

Mer HebtroCo Chukka (William Lennon):
IRHfSd7.jpg

v6b6H6W.jpg

Prøvde litt voks på dem for å gi dem en litt gjevnere farge. Innser at det er på bekostning av den kule patinaen de allerede hadde, men vanntetthet kommer først! Syntes forøvrig de ble fine. Liker når semsket skinn blir vokset nesten blankt!

Livet er fort kort, og alderen for høy til å dilte rundt i sneakers og jeans på jobb hver eneste dag. Jeg jobber med å bygge opp en mer «profesjonell» garderobe. Har kontroll på alt unntatt skoene, og det er vel nesten det viktigste for å se ut som folk…

Saken er at jeg mangler et skikkelig par med sko som tar de dagene da det ikke fungerer med loafers eller vintersko. Løsningen så langt har vært sneakers, men den tid er forbi.

Hvor går jeg, er det derby eller brogues som er tingen? Etter noe surfing ser mye av dette for voldsomt ut, men kan være bildene som spiller meg et puss.

Budsjett: 4000, men med opsjon på budsjettsprekk i god TS-ånd.
Hva med et par Paraboot Avignon?

De sorte er like ved budsjettet: https://skomakerdagestad.no/collections/paraboot/products/2872080

Budsjettsprekken kommer med min favoritt; Caféversjonen: https://skomakerdagestad.no/collections/paraboot/products/2872081

Det var ikke sikkert dette var akkurat det du var på jakt etter, men jeg elsker sømmen på tuppen. Husker disse kom med skinn med mer struktur for noen år siden, men nå ser de mer glatte ut.

• Liker
Reaksjoner: mr.quick
Neste uke har jeg litt fritid til overs i London, da tenker jeg meg til Tricker's-butikken med intensjon om å kjøpe. Noe annet jeg burde vurdere?

Neste uke har jeg litt fritid til overs i London, da tenker jeg meg til Tricker's-butikken med intensjon om å kjøpe. Noe annet jeg burde vurdere?

Jermyn street.

Ja. Nå ligger jo Tricker's i Jermyn street.
Men du finner mange andre skobutikker som kan by på mye fint der også.
Ville sjekket ut C&J i samme gate også. :)

• Liker
Reaksjoner: mr.quick
Gleder meg til å vandre! Jeg tror kanskje jeg får en hel halv dag til rådighet, alt etter hvor lang tid møtene mine tar.

• Liker
Reaksjoner: kire
Trenger nye vårsko.
Vil jo ha noe som passer til alt,som er gode å gå i.
Noen som har prøvd disse?