Dagens trening

Asker-Nesset-Asker, rett under 4 timer, 102,5 km i kosepuls, med innlagt vaffelstopp på "Hjulet" ved Tusenfryd... Tenker vi unner oss en ekstra bit lørdagspizza i dag... :D

Ikke softis på Nesset altså?

Æsj, hvor elendig kondisjon man har.
Skulle løpe en tur nå på formiddagen, men endte opp i kraftig oksygengjeld etter altfor kort tid, og måtte degradere til rask gange resten av turen:oops:

ENDELIG ... kan jeg poste her. Ble en Tour de @Entropy idag på ~91km. Kledelig og smertefull start på sykkelsesongen.
Average HR logget en plass rundt 155 mens han hadde 129. Betyr alltså at jeg har et mye bedre hjerte som klarer å opparbeide slik frekvens. right?

• Liker
Reaksjoner: reim og trippelj
Klarte å mobilisere ut idag igjen, med en tur på nærmeste fjelltopp - Veten.

image.jpeg

Ingen fjelltur idag, grunnet sandkassebygging, men ble en høypuls-økt på gymmen - bryst og biceps; lett, hurtig og korte pauser.

Hei løpere!

Noen som kan anbefale et par løpesko til mengdetrening? Har slitt ut et par Saucony Kinavara, uten å være helt fornøyd med de. Så kunne tenkt meg å prøve noe nytt.

Jeg er veldig fornøyd med Adidas Energy Boost 3, de er ganske lette, har god demping og føles god på foten. Kjøpte først først et par Mizuno Wave Rider 18 som skulle passe best til foten min, og så Adidas-paret fordi jeg synes de ser bra ut, jeg ble litt overrasket når jeg fikk testet de og definitivt likte Adidas best. De har virkelig truffet med Boost-materialet.

• Liker
Reaksjoner: Vidar
Jeg er veldig fornøyd med Adidas Energy Boost 3, de er ganske lette, har god demping og føles god på foten. Kjøpte først først et par Mizuno Wave Rider 18 som skulle passe best til foten min, og så Adidas-paret fordi jeg synes de ser bra ut, jeg ble litt overrasket når jeg fikk testet de og definitivt likte Adidas best. De har virkelig truffet med Boost-materialet.

Jeg kjøpte også et par Wave Rider 18, men satt de i skapet etter få turer. De var rett og slett kjedelige å løpe med, dårlig løpsfølelse og "død" demping.
Kjøpte så et par Adidas Adistar Boost, veldig fornøyd med de på grus og asfalt.

Ble en løpetur i fjellet i dag, fra parkeringen på Nordstul ved Blefjell, opp til Sigridsbu og ned via langedalen til Nordstul igjen. En virkelig bra og tung løpetur i flotte omgivelser!

Hei.

Jeg leter etter Adidas ultra boost collective hvit. Er det noen som vet om det er mulig og kjøpe disse i Norge? Eller en seriøs utenlandsk side?

Finner mye på bukta men vil helst kjøpe fra butikk.