G
Guest571
Guest
Asker-Nesset-Asker, rett under 4 timer, 102,5 km i kosepuls, med innlagt vaffelstopp på "Hjulet" ved Tusenfryd... Tenker vi unner oss en ekstra bit lørdagspizza i dag...
Ikke softis på Nesset altså?
Asker-Nesset-Asker, rett under 4 timer, 102,5 km i kosepuls, med innlagt vaffelstopp på "Hjulet" ved Tusenfryd... Tenker vi unner oss en ekstra bit lørdagspizza i dag...
Var fristende, men ville opp bakken til Tusenfryd igjen før jeg la på mer vekt...Ikke softis på Nesset altså?
ENDELIG ... kan jeg poste her. Ble en Tour de @Entropy idag på ~91km. Kledelig og smertefull start på sykkelsesongen.
Average HR logget en plass rundt 155 mens han hadde 129. Betyr alltså at jeg har et mye bedre hjerte som klarer å opparbeide slik frekvens. right?
Jeg er veldig fornøyd med Adidas Energy Boost 3, de er ganske lette, har god demping og føles god på foten. Kjøpte først først et par Mizuno Wave Rider 18 som skulle passe best til foten min, og så Adidas-paret fordi jeg synes de ser bra ut, jeg ble litt overrasket når jeg fikk testet de og definitivt likte Adidas best. De har virkelig truffet med Boost-materialet.
Dagens trening ble to timers fjelljogg i nydelige omgivelser sammen med guttungen.
Trysil-Knuts fjellverden - ligger nord i Trysil. Flott områdeHvor er dette?
Hei.
Jeg leter etter Adidas ultra boost collective hvit. Er det noen som vet om det er mulig og kjøpe disse i Norge? Eller en seriøs utenlandsk side?
Finner mye på bukta men vil helst kjøpe fra butikk.