Spilte du squash med @Klokklokk i militsen? Han er jo Ikkje så god liksomJeg spilte squash høsten 2012. Etter det har jeg vel knapt hatt puls over 150, unntatt i sinne over umulige småbarn. Så formen er mildt sagt horribel. Men bestemte meg for å begynne å jogge igjen, og har nå hatt seks løpeturer på snart to uker. Siste tur var 4km med kontinuerlig jogg. Absolutt ikke noe tempo å snakke om, det er så vidt beina går, og pulsen skyter i været bare jeg går ut døra. Snittfart 10km/t, snittpuls 169. Herregud... Men i gang i alle fall.
Nei fikk nok trening av å bære vann og bensin rundt omkring i skogen, dra kanoer fulle av vått utstyr over snøen og padle patruljebåter med for få årer. Det var mye dritt, men lite squash.Spilte du squash med @Klokklokk i militsen? Han er jo Ikkje så god liksom
Hører ut som dere hadde en litt annen tjeneste enn underteikna.Nei fikk nok trening av å bære vann og bensin rundt omkring i skogen, dra kanoer fulle av vått utstyr over snøen og padle patruljebåter med for få årer. Det var mye dritt, men lite squash.
Ble vel tid til en del "spotting" også, da?Riktignok ikke dagens trening, men er såpass traumatisert av mandagens trening at det har tatt tid å rapportere. Debuterte på Elixias "Power Pilates"-time som eneste mann blant 35 damer. De: Myke som fløyelskatter. Jeg: En litt støl utgave av Skeletor. Samtidig skrangler jeg verre enn det dårligste alternative orkesteret på verdens mest obskure jazzfestival, mens den øvrige delen av salen var helt lydløs. Men kommer jeg tilbake? Definitivt!
Ble vel tid til en del "spotting" også, da?
Det var kanskje ikke frivillig, og ikke var det bare gøy heller. Men bedre enn å bruke et helt år på playstation. Burde bare ikke latt kroppen forfalle så fælt i ettertid.