Noen er fra kjøp av hele kasser og andre har jeg fått bare ved å spørre.
Takker! Blir nok samme kombo her. Gøy med kasser som må knekkes opp.
Noen er fra kjøp av hele kasser og andre har jeg fått bare ved å spørre.
Takker! Blir nok samme kombo her. Gøy med kasser som må knekkes opp.
Jepp. Men det blir dessverre færre og færre. Størst sjanse fra Bordeaux.
Får gjøre en innsats. Bordeaux er også en slager her i huset. Noen tips til noen hyggelig prisete som egner seg for lagring?
Spør på ditt lokale pol. Ellers er det vell gjengs med 100lapp per kasse på FinnHyggeloft! Trekasser til vin fra polet - må man kjøpe hele kasser, eller er dette noe en kan få? Tenker det er ypperlig til oppbevaring i kjeller.
En kollega tipset meg om Ch. Ormes de Pez, andrevinen til Lynches-Bages. Skal visstnok være veldig godt kjøp til 396kr. Har to flasker liggende men ikke fått smakt enda.Får gjøre en innsats. Bordeaux er også en slager her i huset. Noen tips til noen hyggelig prisete som egner seg for lagring?
Andrevinen til Lynch Bages heter Echo De Lynch Bages. Back in the days ble vinen produsert hos Lynch Bages men tror ikke dette er tilfellet nå. Vinen er uansett ett ganske ok kjøp og ikke minst relativt lett tilgjengelig!En kollega tipset meg om Ch. Ormes de Pez, andrevinen til Lynches-Bages. Skal visstnok være veldig godt kjøp til 396kr. Har to flasker liggende men ikke fått smakt enda.
Vis vedlegg 277089
Andrevinen til Lynch Bages heter Echo De Lynch Bages. Back in the days ble vinen produsert hos Lynch Bages men tror ikke dette er tilfellet nå. Vinen er uansett ett ganske ok kjøp og ikke minst relativt lett tilgjengelig!
Bra qpr til venstre og bare veldig god q høyre…
Denne til dry aged burger fra Maschmanns med karamelisert løk og sopp.
Hatt en pause fra nebbiolo de siste par årene (med få unntak) og det må jeg rett og slette slutte med. Herregud nebbe-juice er godt!!
Må også slå ett slag for Veritas New World Pinot glassene til Riedel. Fikk tak i en 4-pack til 799 fra Christiaia glassmagasin forrige uke. Tror dette blir de nye allround rødvinsglassene. Veldig behagelig å drikke av!
Vis vedlegg 276933
CG satt opp prisen noen timer etter jeg kjøpte Mener 850 ikke er en upris, så må nok kjøpe en 4-pack til!100% enig ang glassene! Har Zalto hjemme, og kjøpte disse til hytta nå (Kokken og Bakeren har de til 850, tror CG har satt opp prisen nå?) - og synes det var en veldig positiv overraskelse!