- Medlem
- 25. nov. 2008
Inne i en liten SA-bølge om dagen. Denne her var meget, meget gode saker! Leskende frukt, litt eik og ekstremt subtile tanninner. Juicy stuff!
Tror polsjefen i Sarpsborg er en skikkelig yankee-fan. Mye snacks fra statene som ender opp der nede etter div slipp!Covid i hus, og jeg må være kjørbar. Fikk dog en kompis til å plukke opp denne for meg i Sarpsborg (av alle steder). Gleder meg! Dette er en remake av amerikaneren som slo franskmennene ned i støvlene på 70-tallet. Vis vedlegg 281245
Tror polsjefen i Sarpsborg er en skikkelig yankee-fan. Mye snacks fra statene som ender opp der nede etter div slipp!
Drukket på restis? Har hatt lyst til å smake Spätburgeren i lang tid, men har vært utsolgt på polet så lenge jeg kan huskePrøvde meg på denne i dag. Ga mersmak. Noen som har prøvd andre fra Müller-Catoir?
Spätburgunderen var også bra. Vis vedlegg 282137
Nei, denne tok jeg hjemme i kveld. Hadde nok passet enda bedre med et godt måltid der.Drukket på restis? Har hatt lyst til å smake Spätburgeren i lang tid, men har vært utsolgt på polet så lenge jeg kan huske
Smakte den til pinnekjøtt til julen, husker den som veldig god. Generell enighet rundt bordet.Prøvde meg på denne i dag. Ga mersmak. Noen som har prøvd andre fra Müller-Catoir?
Spätburgunderen var også bra. Vis vedlegg 282137