Polet har endel bra de. Hvor bor du?
Nordmøre. kan sikkert bestille, om du har noen tips?
Polet har endel bra de. Hvor bor du?
Kommer vel an på hva du har lyst på, hva du vil spise til. Men de ansatte på polet er som regel flinke og vil gjerne hjelpe deg.
Et wildcard - Egge Iseple til 340,-. Fantastisk balansert syre og laaaaaang ettersmak.
Står litt her: http://www.dn.no/vinguiden/2012/03/10/dessertsider-uten-sidestykke
Kommer vel an på hva du har lyst på, hva du vil spise til. Men de ansatte på polet er som regel flinke og vil gjerne hjelpe deg.
Et wildcard - Egge Iseple til 340,-. Fantastisk balansert syre og laaaaaang ettersmak.
Står litt her: http://www.dn.no/vinguiden/2012/03/10/dessertsider-uten-sidestykke
Iseple er en personlig favouritt. Har alt rukket å bli fast følge til riskremdesserten på julaften.
Server ved 8-10 grader, så får du den slik som produsenten liker den best selv.
gårsdagens vin til lammelår stekt i 20 timer ble Brunello Di Montalcino fra Marchesi de frescobaldi 2008 - KNALL!
Dekantert i litt over 2 timer. 290 ca på Txfree og 420 på polet, så her skal det kjøpes inn alt for mange flasker på neste tur
God påske!
Har hatt noen slike i kjelleren et års tid uten å smake. Gjorde det i dag og den var veldig bra! Var ikke like begeistret for Bottegaen som ble nevnt i samme åndedrag lenger bak i tråden. Jeg tok den rett fra flasken nå og gasset ned resten (må jobbe.. ) Er det mye å hente på lufting på denne @GrandCarrera? Synes den satt overraskende bra med en gang.
Når utgangspunktet er så bra så gleder jeg meg Nå er det 2009 som er å få kjøpt. Like bra som 2008?
2009 Scorer litt høyere enn 2008, så om man har funnet viner man liker er det bare å handle inn 2009
Nå er vel 2010 påvei også.. .som er nesten blitt en legendarisk årgang! Både i Frankrike og Italia!
2009 Scorer litt høyere enn 2008, så om man har funnet viner man liker er det bare å handle inn 2009
Nå er vel 2010 påvei også.. .som er nesten blitt en legendarisk årgang! Både i Frankrike og Italia!