Tar en tur innom Argentina i kveld Fin blend av Cabernet Sauvignon, Merlot og Malbec. Her er det mer enn nok frukt, fat og vaniljepreg. Rund og fin - blir perfekt til biff
Redigert:
Ønsker du et meget bra italiensk alternativ til pinot-amerikaneren når det kommer til leskende vin som ikke behøver mat, så anbefaler jeg denne: Langhe Nebbiolo 2020 Produttori del Barbaresco Forøvrig perfekt til pizza. Begge koster forresten 235,- Løp og kjøpEn av mine favoritter hvis man skal ha noe leskende uten mat. (Funker til mat også) Utrolig rund, smakfull og "bløt" pinot med hint av jordbær? Definitivt verdt prisen
Vis vedlegg 303838
Rått! Antar denne ikke er kjøpt i Norge?Når madammen er på vift koser «barnevakten» seg
Rått! Antar denne ikke er kjøpt i Norge?
edit, ser at den er mulig å få på polet. Må testes
Pur ung nebbiolo fra Massolino til kveldens pizza, toppet med sinna salami, n’duja og rødløk. Fersk hvitløk, olivenolje og ruccola etter steking. Meget bra match
Vis vedlegg 305990
Det er rett og slett en helt magisk kombo av råvarer. Testet finhakket hvitløk for første gang i dag, og det funket bra! Mulig det er litt mange ulike smaker for å klaffe 100% med vin, men Langhe’n taklet dette bra. I all beskjedenhet gir jeg kokk og servitør (meg selv) terningkast 6!Dette høres rett og slett godt ut!