Stille og rolig markering av årets siste dag sammen med kona og de firbeinte. Takk for det gamle
Veldig bra. Kjøligere enn burgund fra samme årgang, men klassisk silkemyk pinot!Hvordan var den Herrschaft'n @larskp86 ?
Hva med tilbehøret?
Elsker Bernhard Huber. Synd at prisene har eksplodert det siste årene 52% økning siden julen 2022..Vis vedlegg 356816
Vi har bakte rotgrønnsaker og en lett saus på kraften. Men spørsmålet er nå moot, da husets frue pulled rank og sa «hvorfor ikke begge»?
Å heisann, det hadde jeg ikke fått med meg. Da blir det kanskje ikke så aktuelt å kjøpe den igjen fremover. Jeg synes også disse er veldig fine, mener jeg betalte 350+ sist jeg kjøpte.Elsker Bernhard Huber. Synd at prisene har eksplodert det siste årene 52% økning siden julen 2022..
Stemmer nok det. Ser jeg betalte 379kr i romjulen 2022. Slippes ny årgang onsdag10/01 hvor Malterdinger koster 576kr for Spät og Weiss. 2021 er forøvrig første årgang av Weiss med 100% Chardonnay. Alte Reben har økt fra 549kr (jan 2022) til 864kr flasken i år..Å heisann, det hadde jeg ikke fått med meg. Da blir det kanskje ikke så aktuelt å kjøpe den igjen fremover. Jeg synes også disse er veldig fine, mener jeg betalte 350+ sist jeg kjøpte.