Kjøpte noen slike for et par timer siden. Får hederlig omtale flere steder.
Hentet akkurat to av denne à kr 150,- på det lokale apoteket.De fortalte meg i dag at den har blitt satt ned fra Kr.290,- til Kr.150,- Men har også blitt fortalt fra denne husholdningen her at jeg er lettlurt.
I tillegg må han med 4 bein, slutte å sleike på linsen.Vis vedlegg 112328 Vis vedlegg 112330
Godt valg!
Fikk den anbefalt på polet ifjor da jeg var ute etter en rødvin til fisk (skulle ha kveite den kvelden), men som også var god til å bare drikke.
Har tidligere syntes det har vært vanskelig å finne gode røde burgundere eller amerikanske pinot'er under 270-300 kr, så deilig å finne en som er god og ikke koster skjorta
Ellers så må jeg også slå ett slag for Le Volte Dell'Ornellaia Vis vedlegg 111520
Spennende med 2011 årgang. Har ikke peiling på om det er en god årgang eller ikke, men ser for meg at denne er god med noen år på baken
Kan rapportere om at 2011 er en generelt god årgang i Toscana. Har ikke smakt akkurat denne vinen i den årgangen, men det burde helt klart være noe som har godt av "noen år på baken".
Hvordan var den? Har du prøvd noen av de dyrere variantene også? Har selv Musar som en favoritt, men kunne vært morsomt å prøvd noe annet libanesisk også. Dehesa la Granja var forresten et godt kjøp til 150,-
Hvordan var den? Har du prøvd noen av de dyrere variantene også? Har selv Musar som en favoritt, men kunne vært morsomt å prøvd noe annet libanesisk også. Dehesa la Granja var forresten et godt kjøp til 150,-