Se Gary's omtale av den her. ca. 12 min inn:
Tips til store (full høyde og 100+ fl.) frittstående vinlagringsskap og forhandlere? Skapet skal stå bortgjemt i kjelleren så utseendet er mindre viktig. 1 temp. sone. Har sett litt på mQuvée, Climadiff og Temptech.
Jeg har en EuroCave "Eurothèque" for 20 år+, igjen problem.Tips til store (full høyde og 100+ fl.) frittstående vinlagringsskap og forhandlere? Skapet skal stå bortgjemt i kjelleren så utseendet er mindre viktig. 1 temp. sone. Har sett litt på mQuvée, Climadiff og Temptech.
Tips til store (full høyde og 100+ fl.) frittstående vinlagringsskap og forhandlere? Skapet skal stå bortgjemt i kjelleren så utseendet er mindre viktig. 1 temp. sone. Har sett litt på mQuvée, Climadiff og Temptech.
Vis vedlegg 133832
Kjøpte tre stk da vi besøkte CNdP i sommer, åpner den første i dag.
Man burde hatt tenner i nesen og for å få max ut av den intense aromaen av røde våte nesten «muggne/modne» bær, nydelig!
Godt gjort da den har 15% vol.
Litt mer mørke bær i smak og lang tørrere utgang.
Gjorde seg godt til filet av rein med fløtebasert soppstuing.
Mtp at jeg bare har to stk igjen, lagringstid og drikkevindu lurer jeg på om dere har forslag til når flaske nr to og tre bør åpnes?
Har de ikke typisk lagringstid på 5-10 år maks?
Varierer på kvaliteten på vinen (produsenten) samt hvordan været var i sesongen.Vis vedlegg 133832
Kjøpte tre stk da vi besøkte CNdP i sommer, åpner den første i dag.
Man burde hatt tenner i nesen og for å få max ut av den intense aromaen av røde våte nesten «muggne/modne» bær, nydelig!
Godt gjort da den har 15% vol.
Litt mer mørke bær i smak og lang tørrere utgang.
Gjorde seg godt til filet av rein med fløtebasert soppstuing.
Mtp at jeg bare har to stk igjen, lagringstid og drikkevindu lurer jeg på om dere har forslag til når flaske nr to og tre bør åpnes?
Liten, nett, enklest og best IMO. Slike fås vel for en hundrings og oppover. I dette tilfellet en gratis reklameartikkel.Hva slags vinåpner bør man ha?
Varierer på kvaliteten på vinen (produsenten) samt hvordan været var i sesongen.
Fin liste med oversikt over sesong og hvorvidt en vintage er drikkeklar eller ei sees her:
https://253qv1sx4ey389p9wtpp9sj0-wp...uploads/2018/01/Vintage_Chart_forWeb_2018.pdf
Jeg har alltid hatt lyst på en sånn, men kona protesterer
Vis vedlegg 133875
Hva slags vinåpner bør man ha?
Det er en slik hun vil ha
Trenger man noe annet enn denne?Hva slags vinåpner bør man ha?