Jeg har lite peiling på vin, men interessen er voksende. Bruker CellarTracker p.t., med samme brukernavn som herDenne tråden skulle jeg gjerne sett i Vivino.
Dog er jeg novise i den appen. Kan man legge til brukere man vil følge?
Jeg har lite peiling på vin, men interessen er voksende. Bruker CellarTracker p.t., med samme brukernavn som her
Imponerende kjeller!La deg til som venn.
Selv kaller jeg meg Edzilla på CT.
Jeg har lite peiling på vin, men interessen er voksende. Bruker CellarTracker p.t., med samme brukernavn som her
Skulle ha vert der der også, har jo WSET-Adv....Men jeg er håpløs til å skrive.
Weinert Carrascal er en vin jeg ofte faller tilbake til når jeg er keen på en vin som er lettdrikkelig og som passer til en god del mat. Til 180kr synes jeg den er en av de bedre kjøpene på polet. Nu vel, i kveld ville jeg prøve noe nytt, og jeg gikk til innkjøp av Weinert Cabernet Sauvignon 2008. OK anmeldelser fra Aperitif (88 poeng) var ett av argumentene. Fargen er dyp rød, men faller av ut mot kanten. Plukker opp ganske klare lær og tobakksnoter på nesen. Denne har ligget lenge på fat, og det merkes på smaken. Mye vanilje og noe mørk frukt. Dessverre overkjører alkoholen både lukten og smaken, selv etter 1.5 time. Kraftig cab til 220kr. Foretrekker helt klart Carrascal!
Vis vedlegg 176890Vis vedlegg 176891
Jeg skal ikke begi meg ut på noe jeg ikke kan, nemlig notater. Men, veeeeldig god! Fruktig, middels fylde og bra syre. Denne kommer jeg til å ta med flere av neste gang jeg er på Gardermoen.Hvordan var denne? Har hørt mye bra om den nemlig.