Roast potatos ala Heston Blumenthal. Tok bare bilde av sistnevnte fordi de er latterlig digge!
Vis vedlegg 240423
Ser vanvittig bra ut! Hvilken type potet brukte du?
Roast potatos ala Heston Blumenthal. Tok bare bilde av sistnevnte fordi de er latterlig digge!
Vis vedlegg 240423
Denne gangen var det folvaSer vanvittig bra ut! Hvilken type potet brukte du?
Har fulgt Jarle en stund på instagram, gleder meg veldig til filmene. Og til jeg skal få ut fingeren og ta Wset 2Jeg nevnte for en stund tilbake at vi jobber med en digitalisering av Wsetkurs 1. Vi har selvsagt ikke lov å lable dette innholdet som pensum til Wset1, der satte Londons vinaristokrati foten ned. Forståelig nok. Men! Vi kan kalle det Vinterapi, lære bort basic vinkunskap via film og så kan folk ta de fete kursene etterpå.
Her er en liten intro fra Jarle Madsen som driver vinskolen som vi jobber med:
Gjennom tre år med vinskole så vet jeg at mange sliter med en slags «vinskrekk». Vin kan virke vanskelig, litt uforståelig og skremmende. De som har... | By Jarles Vinskole | Facebook
Gjennom tre år med vinskole så vet jeg at mange sliter med en slags «vinskrekk». Vin kan virke vanskelig, litt uforståelig og skremmende. De som har...fb.watch
Ble en 6-pack med Faiveley la Framboisiere. Var veldig god i fjor og skal visstnok være enda bedre i år
Da vet jeg hva jeg skal drikke i helgenÅ herregud den er mye bedre i år enn i fjor.
Dette må være noe av det beste jeg har smakt i den prisklassen.
Vis vedlegg 241093
Herlig! Kjøpte en six-pack selv. Ikke testet 2019 enda.Å herregud den er mye bedre i år enn i fjor.
Dette må være noe av det beste jeg har smakt i den prisklassen.
Vis vedlegg 241093
Var tom for rødvin med unntak av denne . så da gikk der 2 flasker då sammen med litt ost . Vi var begge enige om at vinene var særdeles god så den må vi kjøpe meir av. Ved sjekk i dag ser eg jo at det er umulig og ikkje minst at det muligens var en litt dyr vin å ta en mandagskveld.
Noken som har tips til en god dunk til påska ? Vis vedlegg 241136
Fant denne i hylla på polet tidligere , var tilbake og tok med meg en 10 flasker . God vin som eg nok skal lagre litt.
Meyer Pinot?I dag gav jeg polet frie tøyler. Først noen fruktbomber - gjerne pinot, så hva som helst. Ingen prisantydning. Alt endte mellom 150-500. En luring fra Canada dukket opp i kurven. Gleder meg stort til å leke meg gjennom de 25 utvalgte flaskene!
Om du vil gå mainstream vart som sagt denne lovprisa til påskelammet på TV2 Hjelper deg igår....Meyer Pinot?
Noen sam har noen gode kjøp til påskelammet? +-300NOKs. Drikker for lite Bordeaux så gjerne noen tips derifra
Meyer Pinot?
Noen sam har noen gode kjøp til påskelammet? +-300NOKs. Drikker for lite Bordeaux så gjerne noen tips derifra