Zalto-glass var tingen. Mye lettere å «snurre» enn mange andre. Men største forskjellen er jo at man nå føler seg som en barbar når man holder i andre glass, alt annet føles som en ølmugge i forhold.
My flexible friend
Zalto-glass var tingen. Mye lettere å «snurre» enn mange andre. Men største forskjellen er jo at man nå føler seg som en barbar når man holder i andre glass, alt annet føles som en ølmugge i forhold.
Har du noe mer informasjon om hvor man melder seg på et level 1 kurs. Fant ingen tilbydere i Norge, eller må man utenlands?
Det høres helt glimrende ut. Hold meg (oss) oppdatert!Vi jobber med å digitalisere Wset1 nå. Kan oppdatere dere mot slutten av uken på fremgangen.
Målet er å kunne gjennomføre undervisningen på nett. Om det er en suksess så går vi videre med wset2 også.
Tenker jeg får utnytte ekspertisen i tråden nå som gradestokken har tippet 20 og Rosé plutselig er et legitimt alternativ igjen. Noen gode anbefalinger mens man venter på at årets ladning Il Mimo skal slippes?
Tenker jeg får utnytte ekspertisen i tråden nå som gradestokken har tippet 20 og Rosé plutselig er et legitimt alternativ igjen. Noen gode anbefalinger mens man venter på at årets ladning Il Mimo skal slippes?
Il Mimo er dessverre en av mine største skuffelser innen vin.... Håper du liker den, i og med at du ser ut til å glede deg.
Selv er jeg veldig svak for lys rosé fra Provence. Chateau d’Esclans, Chateau Miraval og Domaine Ott er alle gode.
Personlig synes jeg spesielt rosé har merkbar kvalitetsforskjell som matcher pris, om enn med noen unntak.
Vi har pleid å gå for Won Graven som stort sett ligger under 200kr, eventuelt Miraval.
Takker for tips, skal sjekkes ut på vei hjem fra kontoret. Il Mimo har vel variert ganske mye fra årgang til årgang, men om 2020 som år generelt holder den positive trenden bør jo 2019 årgangen som kommer i mai være god
Plukker med meg en flaske Won Graven i alle fall på veien hjem, takker og bukker for raske tips
Jeg glemte "Ioppa Colline Novaresi Rusin 2019" Nabogård til Il Mimo
Land of Saints - Chardonnay 2018
Til den som anbefalte denne for litt siden, takk!
Drukket til sashimi. Citrus og fersk eik på nesen, ellers dempet frukt, eik og smør. Fin lengde. Good value, så denne skal det handles inn noen flasker til av
Vis vedlegg 192797