chrbir
Støttemedlem
Jøss, også litt forundret over at denne dukket opp på nytt. Fikk ikke bestilt forrige gang, så da ble det en kasse nå her og. Tipper vel at 10 år er rundt maks på denne, og alt i mellom er gull litt etter hvordan en selv ønsker det. Noen må gjerne korrekte meg om jeg tar feil.Vis vedlegg 254901
Overasket over at denne dukket opp igjen. Siden det skrytes så mye bestilte jeg en kasse men burde kanskje tatt 2? Hvor lenge bør den ideelt ligge?
Vis vedlegg 254901
Overasket over at denne dukket opp igjen. Siden det skrytes så mye bestilte jeg en kasse men burde kanskje tatt 2? Hvor lenge bør den ideelt ligge?
+1Denne kan drikkes nå.
Det som er så kult med denne er jo nettopp den friske og konsentrerte frukten.
Jaja. Lett påvirkelig mann gjorde det samme.. uff... så mye vin,så lite tid...Bestilte en 6-pack jeg og
Har 3 flasker igjen fra 6-packen jeg kjøpte ved slippet og har angret siden da at jeg ikke bestilte 12 flasker. Forhåpentligvis blir ikke denne ordren kansellertJaja. Lett påvirkelig mann gjorde det samme.. uff... så mye vin,så lite tid...
Bestilte i går. Bare 5 stk for å toppe av de 7 jeg har liggende..
Når bestilte du?
Og hvor mange?
Samme her. Så bestilte jeg på ny da den fortsatt var tilgjengelig, så avslag for andre gang. La inn enda en gang men har mista trua.