Ingen vin i dag men ett spørsmål som jeg tror passer godt i denne tråden! Vi har kjøpt ett temptech oslo skap med to temperatursoner, hvilke temperatur ville dere anbefalt for rødt og hvit som drikkes etterhvert?
Ingen vin i dag men ett spørsmål som jeg tror passer godt i denne tråden! Vi har kjøpt ett temptech oslo skap med to temperatursoner, hvilke temperatur ville dere anbefalt for rødt og hvit som drikkes etterhvert?
Jeg har nesten tilsvarende skap og bruker 8 grader på hvit og musserende, og 12 grader på rødt. Jeg bruker det som et serveringsskap, og liker heller litt lavere temperatur på hvit (enn det som er «riktig»), slik at vinen når ønskelig temperatur i glasset.Ingen vin i dag men ett spørsmål som jeg tror passer godt i denne tråden! Vi har kjøpt ett temptech oslo skap med to temperatursoner, hvilke temperatur ville dere anbefalt for rødt og hvit som drikkes etterhvert?
Fekk denne inn idag. Mangla etikett dog...
Hva heter den? Var ikke så lett å se på bildetAustralsk Pinot Noir med skrukork.... Frisk og mye bærsmak... bra terrassevin til en trivelig penge... edit: enda bedre nå som den har blitt litt mer temperert. Anbefales
Vis vedlegg 256682