100% enig. Å dele en halvflaske med en partner til en middag er mer vennlig på så mange plan.Utvalget av halvflasker på vinmonopolet er alt for dårlig. Undervurdert flaskeformat!
Vis vedlegg 344742
Utvalget av halvflasker på vinmonopolet er alt for dårlig. Undervurdert flaskeformat!
Vis vedlegg 344742
Winston Churchill: 'A magnum is the perfect size for 2 gentlemen to share over lunch...especially if one of them isn't drinking'.100% enig. Å dele en halvflaske med en partner til en middag er mer vennlig på så mange plan.
Enig. Så kan en helflaskes delvis spares til senere i uka, men blir ofte borte.Utvalget av halvflasker på vinmonopolet er alt for dårlig. Undervurdert flaskeformat!
Vis vedlegg 344742
Deilig! Hvor mange flasker får du plass til i racksene?Nytt hus og endelig en kjeller med stabil temp og greit med plass. Etter å hatt flaskene på en knøttliten loftsbod med aggregat, er det nå mulig å holde oversikt og ha noen tomme plasser til framtidige innkjøp. Innredning fra Wine & Barrels.
Vis vedlegg 344816
Vis vedlegg 344817
Deilig! Hvor mange flasker får du plass til i racksene?
Holder på å bygge kjeller selv, blir ikke like pen som din, men deler bilder så fort den er ferdig
For en kjeller Når er det TS gtg her?Nytt hus og endelig en kjeller med stabil temp og greit med plass. Etter å hatt flaskene på en knøttliten loftsbod med aggregat, er det nå mulig å holde oversikt og ha noen tomme plasser til framtidige innkjøp. Innredning fra Wine & Barrels.
Vis vedlegg 344816
Vis vedlegg 344817
That brunello is fantastic. Had the 2008 some months ago.His & Her's
Vis vedlegg 345365
Disse har jeg ganske mange av, 2014 t.o.m 2018. Er ikke det barnerov å ta dem så unge? Jeg har tenkt minimum 10 år på dem!Rogalandsvær forhindrer meg fra en kosetur langs RV41 retning Oslo i kveld. Blir derfor heller en kosestund med en gammel kjenning. Ikke halvflaske nei.
Vis vedlegg 345372
Det har du nok rett i, men denne var spontaninnkjøpt til en ikke-eksisterende vinsamling i pendlerboligen. Det får gå i kveld.Disse har jeg ganske mange av, 2014 t.o.m 2018. Er ikke det barnerov å ta dem så unge? Jeg har tenkt minimum 10 år på dem!