@westmouth jeg mener at den versjonen du har, uten nedsunkede sub-dials, er en nyere versjon enn den på
@Audjoh sitt bilde. Skiven på den
@Audjoh viser ser nyere ut, men jeg mener å huske at det var motsatt.
Jeg gjorde ganske mye research på disse for noen år siden, men endte aldri opp med å kjøpe. Uansett var min egen konklusjon et den skive-versjonen på den på
@Audjoh sitt bilde både kom med standard bezel og plast-bezel. Har ikke noe solid dokumentasjon på det, bare mitt inntrykk etter å ha sett ganske mange av disse. Plast-bezelene er tilsynelatende en del mindre robust enn standard-versjonen for de fleste jeg har sett har vært slitt ned som denne. Det er også typisk at den innerste delen av de tykkeste markørene fortsatt er synlig.
Personlig hadde jeg heller prøvd å finne en med standard bezel. Rett og slett fordi jeg synes den er finere. Dog virker det som plast-bezelen er mer sjelden, antageligvis fordi mange har blitt byttet ut grunnet slitasje. Man finner ganske mange kreative replacement bezels rundt omkring
Edit: Har dere forresten mulighet til å sjekke serienumrene på klokkene? Hadde vært morsomt å fått bekreftet/avkreftet om jeg husker rett angående hvilken som er den nyeste versjonen.