Tallskiven ser ganske ung ut og viserene er peise ny...
Det er nok umulig å skade så dyp lenkene av mesh remmen uten å "knuse" håndled også: Hva kunne ha skjedd der siden lugs kantene er uskadet?????
Mistenkelig ur.
"All original in every aspect." my ass.
Dette er normal service i Biel. Man tager en gammel klokke, beholder kasse, men skifter ut visere og skive... Og utfører en full service på verket. Jf. det jeg skrev ovenfor.
Original mhp at det originale deler fra Omega. Ikke original ift tidsperiode.
Det var fantastisk patina på den der. Litt synd med den "nye" bezelen. Å finne et "perfekt" eksemplar har begynt å bli en besettelse for meg. Fant noe jeg trodde var en innertier, men da var prisen litt i overkant, så det skal ikke være lett.
Men den var fristende. Skal innrømme det.
Hvis det er noen som har noen GMT-Master 1675 råd om eventuelle fallgruver som de har lyst til å dele, så send gjerne en PM. Tror kanskje jeg må innse at det blir vanskelig å få tak i en fra Norge.
Kjør på, Jacek er vel en av de internasjonale selgerne jeg ville valgt om jeg skulle handlet vintage Rolex.Kan noen gi meg en god grunn til ikke å kjøpe denne?
Eventuelt kjøpe den før meg, gå lei av den og selge den til meg om ikke så lenge.
Kjør på, Jacek er vel en av de internasjonale selgerne jeg ville valgt om jeg skulle handlet vintage Rolex.
Her er en annonse til etterfølgelse. Bra beskrevet, bra bilder og en fornuftig pris. Klokken er også fin, forsåvidt, men syntes det var interessant å vise en vintage-annonse som gir all informasjon man trenge for å vurdere klokka.
FS - Omega 105.004 - 64 Seamaster Chronograph | Omega Watch Forums
Videre er det en selger som gir kjøper alle rettigheter mhp retur osv.
Veldig bra!
I en ideell verden hadde han nevnt noe om diameteren på kassa, men dette er kanskje slik info som alle forventes å ha i hodet når de ser den?