Daytona (Everose/White Gold) til sommeren/vinteren......?

Sweet!!!

Ett til...
tumblr_m3rbddeeez1r3pv4qo1_1280.jpg

Avtale!
.....den kaffen - og eventuelt enda mer forfriskende fludium - skal vi nok realisere, som del av en hyggelig Daytona-GTG.

Jeg tror den Daytonaen står bra til cognac, og det blir ikke feil uansett :) Den klokka roper på meg hele tiden, men kun med Chocolate dial. Den hvite står langt ned på lista over "must have".

Mitt problem er at jeg bruker halve tiden på å skaffe midlene til en DJII, som jeg holdt på å kjøpe for nøyaktig et år siden. Da var det en TT med grå-grønn skive vs en 116610 i den sedvanlig kjedelig klassisk og selvsagt dritlekre form.
Du kommenterte tråden den gangen og anbefalte DJII . Det som stoppet meg fra DJ den gangen var den riflete bezelringen, som ble litt vel mye "tivoli" i gull. Nå, når den finnes med glatt bezel........ Hmmm vi får se :).

Jeg har også hatt gleden av å prøve RG-utgaven, og den sitter som støpt. Ble helt fascinert av hvor "tung" den kjentes.

De to siste bildene... Herre så lekker og kul den er på armen. Sjokolade daytona er grail, ingen tvil om det.

Det har man mobilen til ;)

Skjønner hva du mener, min med hvit skive er heller ikke lett i enkelte typer lys.

Men SÅ FLOTT den var in real, helt fantastisk!