Selv er jeg bergtatt av reverso i rødt gull om dagen. Et ur som kansje også kan passe dine kriterier mer enn en daytona?
Nå er jeg vel kjent med at ap ro går på skinn, og hvis du låser deg på det, synes jeg dual time med sort skive i rose er et lysår foran daytona.
Men... I landet ditt finnes det innbyggere som:
Glashutte rose gold senator perpetual calendar.
Audemars piguet Jules dual time rose gold.
Vacheron constantin historiques american rose gold.
Panerai radiomir rose gold.
Panerai 238 alarm.
Parmigiani fleurier toric retrograde perpetual calendar rose gold.
Fp.Journe octa lune power reserve rosegold.
Rose er på en måte mer nedtonet enn gult gull. Men likevel synes jeg at daytona i rose er et litt platt valg. Nå vet ikke jeg hva prislappen er, men reverso er 120k. Der kan man jo argumentere at msn får to klokker også
AP er hårreisende i gult gull, trolig også i rose. Hele klokken er jo veldig tilstedeværende, selv i stål. Jeg tror kansje ikke en klokke med lenke er optimalt for deg vedr. Dette materialet. Rose og skinn derimot, er mer sofistikert og ned-tunet, hva gjelder Harry-stigmaer.
Nå er jeg vel kjent med at ap ro går på skinn, og hvis du låser deg på det, synes jeg dual time med sort skive i rose er et lysår foran daytona.
Men... I landet ditt finnes det innbyggere som:
Glashutte rose gold senator perpetual calendar.
Audemars piguet Jules dual time rose gold.
Vacheron constantin historiques american rose gold.
Panerai radiomir rose gold.
Panerai 238 alarm.
Parmigiani fleurier toric retrograde perpetual calendar rose gold.
Fp.Journe octa lune power reserve rosegold.
For å nevne noen.
Kilde; chrono24
Rolex fanboy er jeg jo utvilsomt, likevel må jeg bare gi min +1 på dette. Rosé Daytona er kult, men konkurransen er hard.
Jeg synes at 116515 er veldig kul men den matte sorte skiven på WG versjon er konge og hvis jeg skulle ( kunne?) velge en chrono i PG ville det vært en 1815 :
JLC Master Chrono er kanskje litt under nivået på mye nevnt her, men jeg vil gjerne legge inn et varmt ord
Det er helt nydelig på hånden! Tidemann har et eksemplar inne, ta turen
Hva med Seiko
Les mer her
Moore; hvis du vil ha daytona, så er vel det helt greit. Men... Rolex 6263 med sigma dial er vel litt mer passende i samlingen din (Refr din andre rolex)?
Hva er dette for noe? Blasfemi i en Rolex-tråd? Man anbefaler da ikke Jaeger og andre merker i tråden til en kar som ønsker seg en Daytona?
Uten å legge ord i munnen til 007; han ønsker seg ikke daytona, han usikker på om han har sunket så dypt!
116515LN setter seg mer og mer på hjernen. Huff.
Folkens.....
Om jeg kjøper er en annen sak - men du verden som denne versjonen av Rolex har vokst på meg i det siste.....
Skal vi ta oss en kaffe og beundre urene til hverandre. Dette er klodens mest attråverdige ur, og min SS med svart skive skal en eller annen dag få seg et søsken . Jeg har vært inne på tanken på å realisere både Daytonaen og Submarineren for denne, men jeg får heller ta tiden til hjelp og samle sammen pengene .
Så med andre ord: KJØP!
Blir du lei den så kjøper jeg den av deg