Daytona

Hvis prisen er med moms er den slett ikke så gal.
Har en følelse av at den er uten. Da blir det ikke fullt så attraktivt lenger.
Synes den modellen er stilig. Liker godt skiven på den.:)

Edit: Det ligger en lik her til 8800 dollar.
Den er riktignok noen år eldre, men gir jo en indikasjon på hva disse ligger på generelt.

Celter, du er sugen på mye nytt om dagen, klør det i kjøpefoten? Jeg mener en TT Daytona bli feil. Den skal være i stål som alle de andre Rolex sportsklokker! Du har så mye lekkert, ta deg god tid må så blir den neste en keeper.

Celter, du er sugen på mye nytt om dagen, klør det i kjøpefoten? Jeg mener en TT Daytona bli feil. Den skal være i stål som alle de andre Rolex sportsklokker! Du har så mye lekkert, ta deg god tid må så blir den neste en keeper.

Jeg hører hva du sier. Godt råd;)

Enig - kloke ord!

Daytona Paul Newman er definitivt min grail, men det er tvilsomt om jeg noen gang vil eie en, og det er helt greit...noen drømmer skal man ha :)

I mellomtiden hadde en Daytona El Primero vært helt fint også ;)

Rolex daytona er en som står høyt på ønske lista..

Må være realistisk Paul Newman er nok ikke i mitt pris segment ... :D :D

Spørs om ikke det blir Grail-tid om Rolex neste år (??) kommer med ny Daytona "retrostyle"... :p

zenith.jpg

r116509ecopy.jpg
drooooool

Det hadde vært noe, Mikke. Helt nydelig klokke.

Typisk Rolex å lansere TT før SS, men vi kan jo håpe :)