- Medlem
- 6. des. 2013
Riktig. Usikker på årsmodell.Litt kremet farge på sub dials @Loevhagen ?
Eller bare redigering/lys som gjør det?
Hvilken årsmodell er dette?
Riktig. Usikker på årsmodell.Litt kremet farge på sub dials @Loevhagen ?
Eller bare redigering/lys som gjør det?
Hvilken årsmodell er dette?
Skamløst å ha alt mulig dingel-dangel sammen med dette uretGodt å få tatt av plasten og endelig tatt denne i bruk. Vi gjør oss klare for tur til Zürich=)
Skamløst å ha alt mulig dingel-dangel sammen med dette uret
Du er en fantastisk fotograf!
Når jeg gifter meg skal du få ta bilder @Loevhagen . Kona er det ikke så viktig med men jeg vil se ut som en EXP II med EXP I skive
Jeg har en 6 år gammel RG og det finnes ikke slark i lenke i det hele tatt. Jeg vil heller ikke si den får hairlines/skrap noe lettere enn stål. Mye mulig gull tåler mindre ved hardt slag, men det vil jeg ikke teste ...
Den var fet, også så lett å lese. Her begynner vi jo å snakke en ekte Toolwatch, på Speedmaster nivå når det gjelder lesbarhetPåstås å være urskiven Rolex benytter når de sender av gårde 4130 til sertifisering - og benyttes "internt". Enkelte er tydleigvis kommet "eksternt", for denne her er til salgs på VRF.
Her er en til:Påstås å være urskiven Rolex benytter når de sender av gårde 4130 til sertifisering - og benyttes "internt". Enkelte er tydleigvis kommet "eksternt", for denne her er til salgs på VRF.
Takk!@Rød den er helt rå! Hvordan har du klart å beholde den uten noen riper overhodet! o_o
Jeg har brukt den mye siden og føler det bare er tull det andre nevner om at gull tåler mindre og at PCL er ripemagnet. Litt har det kommet, men man kan ikke gå med "hånda i været" heller