Daytona

Den der er ikke hvit, men sølv. Begge er 116509, og ikke 116520.

Jeg liker den sorte med røde visere, men jeg ville følt meg rimelig lame hvis jeg gikk rundt med denne skiven i en stålmodell. Jeg liker Rolex mye pga merkevarebyggingen dems, og den vil jeg ikke pisse på bare fordi jeg ikke har råd til hvittgull.

• Liker
Reaksjoner: Gin

Det finnes en haug av folk som modifiserer sine Rolex med originale Rolexdeler - uten at man bør kalle dem for pissere av den grunn. Også enkelte her på forumet.

Det er ikke snakk om å ikke ha råd til hvitt gull, men at hvitt gul stinker med tanke på holdbarhet sett i forhold til stål. ;)

Off, ja det er jo sant. Jeg lurer på å handle en wg selv, men er faktisk litt usikker med tanke på det du sier der.

Jeg mener ikke å fornærme noen, men jeg synes personlig at det ikke er like kult med wg-skive i ss.

• Liker
Reaksjoner: Gin
Jeg har en 6 år gammel RG og det finnes ikke slark i lenke i det hele tatt. Jeg vil heller ikke si den får hairlines/skrap noe lettere enn stål. Mye mulig gull tåler mindre ved hardt slag, men det vil jeg ikke teste ...

Den blå er ikke så gal den heller ;)
rx409_im.jpg

OK, @Genta, du har et poeng. 51/49 nå ;)

Den ene prosenten pro er pga. matchen med stål/gull skive, lenke og "kasse".

EDIT: Var forresten ditt valg jeg ønsket meg når jeg var på helgull Daytona søken. Rosegull-skiven var favoritten, men trodde den var umulig å finne i Norge ;)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Nei og nei, jeg som trodde jeg var ferdig med TT etter å solgt både 116713LN (x2) og 116613LB :confused:

• Liker
Reaksjoner: Genta
...men før jeg går: Kan dere se hva som gjør at den nederste er verdt mer enn det dobbelte av den øverste?

DSC03338_zpsswhlrpfb.jpg~original

DSC00619_zps5hepsp6x.jpg~original

I min glans periode som Daytona trader så var det Bezelen som var utslagsgivende for prisen på disse, ikke det snudde 6 tallet ;)
En verden i stadig forandring.

• Liker
Reaksjoner: Rød