Daytona

PrimaryZoomImageMaster23cropv21305103875.jpg

QUOTE]

Hva er dette?? Mod eller Photoshop? Ingen Daytonamann men denne var nydelig. Jeg må som regel ha crownguards for å komme meg igjennom dagen men her er jeg enig i at uret blir mye bedre uten. Strøkent!!

Tøffere Daytona finnes ikke. Helt fantastisk! Forhåpentligvis blir den nye stainless med sort skive ganske lik denne etter en børsterunde på lenka :cool:

Goddamn for en rå klokke!

For å være pirkete så håper jeg vi får fonten til bezelene som er på helgull variantene. Litt kvassere med trikanter enn dotter. Men det er neppe et ankepunkt som holder meg tilbake ved et fremtidig kjøp!

Kjenner jeg er veldig spent på neste generasjon daytona i stål ja.. Lukter vel halvgull i 2013-14 og så stål til slutt i 2015 eller så.. Men tiden vil vise.

Den projectx daytonaen var tøff. Men jeg er litt usikker på bezelen, og det er sannsynligvis bildet som gjør det, men jeg synes den ser litt vel 'gummiaktig' ut.

Rolex vokser mer og mer på meg gitt, og jeg som tidligere ikke var så glad i merket. Merkelig :rolleyes:

Den Daytonaen der vil (eventuelt) en gang for alle avslutte diskusjonen om jenteklokke eller ikke. Den var råtøff!

Når jeg har sett litt mer på bildene av den project x Daytonaen, så ser det ut som om den har svart krone og chronopushers. Det ødela litt for min del, men disse kan vel med letthet byttes ut med originale.

Har kikket litt rundt på nettet, men regner med det ikke er lett å finne en slik til salgs med tanke på det lave antallet som er produsert.

Nå fikk jeg lyst på Daytona:D

FilippaHamilton.jpg

Skal klare å holde målet for 2013 og 2014, så må nok handle innen året er omme....

Tror krone/knotter er blanke. Nei til bezelen, ja til resten, det er min dom.

Du har rett Tore, utgaven med hvit skive har derimot svart krone og pushers. IMO er bezelen det beste med klokken, var på tide at SS Daytona fikk svart bezel igjen.

Kikker mye på vintage Daytona om dagen. Til tross for prisen, så har jeg utrolig lyst til å realisere et daytonakjøp i løpet av 2013. Har sett at det finnes modder med svart bezelinsert på moderne Daytonaer, noe som ville vært et mer fornuftig kjøp. Hva er meningen til folk her? Til vanlig er jeg motstander av modding og franken, men at Rolex ikke selv leverer SS Daytona med svart bezel er utenfor min fatteevne.

Svart bezel på moderne SS Daytona. Yay or nay?
Kjør debatt!

men at Rolex ikke selv leverer SS Daytona med svart bezel er utenfor min fatteevne.

siden det allerede finnes en keramisk bezel til PG versjonen kommer den vel før eller siden til hele Daytona-utvalget.

på min 116520 har jeg veldig lyst å gjøre samme modding som du har planer om. :rolleyes: