De bezelløse

Medlem
31. juli 2011
Sted
Sandnes
Akk ja, for andre gang på kort tid er uret mitt nede for telling etter hardt bruk. I den forbindelse tyvlåner jeg fruens Citizen eco, military. Eter å ha båret bezel i 25år er jeg nå uten. Ikke den krisen jeg forutså, faktisk litt interessant, det finnes en verden uten bezel. Er det kanskje et ur for meg der ute uten bezel? Til dere med flotte SPORTSUR uten bezel, kan ikke dere poste noen flotte bilder her og fortelle at det finnes et liv uten også. Så kanskje jeg ender opp med explorer og ikke Pelagos til slutt en dag. Maasse bilder please:p

Kanskje ikke et sportsur, men hvertfall godt tilpasset en aktiv livsstil!

289a3655.jpg

Jeg er veldig svak for begge disse modellene til Sinn. Sportsur i aller høyeste grad tenker jeg. Flotte bilder av flotte ur.

Må bare spørre, for å finne ut om jeg ikke selv har misforstått noe. De aller fleste ur har bezel, det du mener er ur uten roterende bezel?

Roterende innerbezel faller kanskje utenfor...?

068-1.jpg

Tja kanskje ikke. Dette har vært et av mine favorittur i årevis. Hele Aquatimerserien for den saks skyld. Alldeles nydelig ur. Kommer også i titan. Er disse fortsatt mulige å kjøpe nye eller er de gått ut?

Patek`en er også et flott ur, heldigvis (for min økonomis skyld) ikke en grail:p

Aquatimeren til mm er fra vintage kolleksjonen. Den kan vel fortsatt bestilles ny. For Titan må du nok på bruktmarkedet.

her er mine bidrag, for virkelig hardt bruk er vel damaskoen en av de tøffeste
man får den også med chrono, den er barsk
DSC01323.jpg

DSC01330.jpg

DSC01332.jpg
DSC01334.jpg