Deilig av Fedex:)

Medlem
22. feb. 2011
Sted
Erewhon
Ok, jeg har aldri hatt noen unboxing her før, bare en presentasjon av et og annet ur...

Det er derfor med glede jeg kan meddele at nå blir det unboxing! Fedex ringte nettopp og er like i nærheten:)

Ganske vanlig å ha problemer med feks kamera og lignende når slike tråder skal oppdaters. Du kan jo sjekke om alt er som det skal før pakken leveres. ;)
Vi liker ikke å vente i spenning vet du. :D

Kamera og alt funker! Men må si at dette ikke svarte helt til forventningene... lurer på om det har skjedd en feil her!?

Unboxing1.jpg

So far so good. ganske stor pakke egentlig, men det gjør jo ikke stort.

Unboxing2.jpg

Lateks hansker er greit når man ikke ønsker fettmerker på spebarnet..

Unboxing3.jpg

En eske inni esken.. tja, javel.

Unboxing4.jpg

Et ganske merkelig rør, men ok. Nå gleder jeg meg til å se hva som er inni!

Unboxing5.jpg

Jaha? Altså, fiffige mansjettknapper men er jo ikke det jeg har bestilt?

Noen råd om hva jeg bør gjøre nå?

Ved nærmere øyekast fant jeg ut at det var noe inni selve røret også...

Unboxing6.jpg

Ser ut til å være et rør inni røret. Dette blir bare merkeligere og merkeligere...
Unboxing7.jpg

Se så rart.
Unboxing8.jpg

Oj! Det er hvertfall en strap her! Det var jo bra. Ser ut som det er noe i bakgrunnen der også, men jeg klarer ikke helt å tyde hva det er!
Unboxing9.jpg

Jaja.. Dere får kose dere litt med hva som befinner seg på håndleddet nå da, til jeg finner ut av dette.

Unboxing10.jpg

En solid ledetråd...
Unboxing11.jpg

De fleste vet nå hva dette er.
Unboxing12.jpg

Trollet er ute av esken, eller ikke helt...
Unboxing13.jpg

Sånn, nå er det helt ute av esken!
Unboxing15.jpg

Wristy:)
Unboxing16.jpg

Wristy igjen;)
Unboxing17.jpg

Helium:)
Unboxing18.jpg

Lumeish..

Jeg var litt engstelig for at den ble for stor, men synes ikke den er det ved første forsøk:) Deilig å være en av de få som har fått tak i denne med bronze bezel. Synes den er finest uten farge på!

Skal få den på skinn i løpet av dagen tipper jeg. Gummien var overaskende behagelig.

Nå må jeg seriøst stikke på jobb:) Haha, viktigst med unboxing... fytti vi er gale.

gratulerer! snasen. ikke bare et tøft ur, men blir du angrepet av hai er den også et godt forsvarsvåpen! ;) :)
du må huske å poste bilder etter hvert som den skifter patina/oksiderer, har sett noen bilder som så veldig tøffe ut :)

Ohhh, super nice. Hadde vært fint om du kunne lagd en time-laps av klokken. Ta bilde en gang i uken eller så! Gleder meg til å se patina :)

Timelapseønsker notert... Har planer om å la denne få en naturlig og lang platinering. Liker tanker på at den preges gjennom mine aktiviteter snarere enn egg treatment. Såpass tålmodig er jeg.

Herlig unboxing og herlig ur, prippa! :D

Ble brått interessert i denne og sonderte eBay for Helson, men fant ingen..!

Kan jeg få spørre hvor dette uret er kjøpt? ;)

Skikkelig digg klokke!

Håper du vurderer å ta ett bilde i uken f.eks. Hadde vært artig å sett utviklingen!

Her gjetter jeg på

helt riktig, kliss ny.

Må si jeg føler meg heldig som var en av de få som fikk tak i med bronze bezel.. Ikke mange av de.

"Hello to all who asked for the second batch Bronze Shark Divers,

the second batch is done and 25 watches are available right now
another 25 will follow very soon.

We have this time also a full bronze bezel but only 8 pcs.
More info please follow the link

http://www.helson-watches.com/shark-diver-bronze/

Regards and have a nice weekend Peter"

Ooooh spennende. Gratulerer. Spent på hvordan du opplever klokken.

Stålbrodern gjør store øyne.
1d4ab7ea.jpg