urtid
Støttemedlem
Er det slik at modell 311.30.42.30.01.005 nå har gått ut av produksjon?
For meg virker det sånn.
Isåfall tipper jeg det blir en fremtidig svært så ettertraktet modell, litt sånn som grønn submariner (Hulken) og Daytona.
Er dere enige eller uenige???
Lyst til å dele noen erfaringer med den nye Speedyen etter litt brukstid, @Eternamaniac ?Da var klokka i hus, kan melde at klokka faktisk har skarpe kanter på undersiden av kassen, iallefall betydelig skarpere enn min lite brukte 2006 1861. Lenka er ikke så ille og faktisk ikke verre enn min gamle 1171 lenke fra 80'tallet. Vet ikke om det er så "alvorlig" at jeg skal ta kontakt med Watches of Switzerland, vi får se.
Her er noen bilder, boksen er jo mindre enn den gamle Speedmasteren, men fortsatt svær i forhold til Rolex bokser og det som er vanlig for andre klokker;
Og her sammen med min 1861 fra 2006 på "vintage" 1171 lenke:
Min har vært brukt til bading og den er med i dusjen en gang i blant. Sikkert ikke å anbefale men har gått helt fint.Ser ut til at den nye modellen ville være mer gunstig for oss med mindre håndledd
aldri eid en Speedmaster før, men ser vannmotstand er oppgitt til 50m. Er det bare skygge unna en regnskur med den eller tåler den såpass at en kan ta et bad eller dusj med den?
Lyst til å dele noen erfaringer med den nye Speedyen etter litt brukstid, @Eternamaniac ?
For oss som ikke har kvinne negler så var det utfordrende å få ut kronen for å stille urverket. Dette er ikke problem på andre klokker. Hvordan er det med den nye modellen?
Min har vært brukt til bading og den er med i dusjen en gang i blant. Sikkert ikke å anbefale men har gått helt fint.
Hvordan er mulighetene for å bruke baklokket til safirglassmodellen på hesalite modellen på den nye 3861 versjonen? Antar det er samme grad av finish på urverket.
Vil ha hesalittversjonen pga plexi og børstet lenke, men vil samtidig kunne beskue det nye flotte urverket. Når jeg tenker meg om skulle jeg likt å hatt applied logo og... Skivebytte får tåes på sikt. Ja, jeg vil ha i pose og sekk