chrbir
Støttemedlem
Jeg er ingen ekspert, men har ikke alle i 9000-serien det?To hovedfjærer? Lenger gangreserve også da kanskje..?
Jeg er ingen ekspert, men har ikke alle i 9000-serien det?
Jeg hadde en SMP Bond med denne på i Titan. Looken er ikke helt min kopp med te, men hva angår bærekomfort er den kanskje den beste jeg har hatt.Noen som har erfaring med mesh lenka i stål? Vurderer denne til Speedmasteren, men frykter den kan bli litt bulky.
Vis vedlegg 319380
Introducing: The Omega Speedmaster Super Racing With Spirate System
✓ Introducing the Omega Speedmaster Super Racing ✓ Featuring Omega's new Spirate System ✓ The next level of Master Chronometer precision ✓www.fratellowatches.com
Enda en 44.25mm ekstra stor Speedmaster.
Terningkast 3 klokke, med terningkast 6 presisjon ? Spirate systemet blir vel å se i flere omega modeller framover, også «ekte»speedmasters
Ja, men stusser litt på ordbruken. De hevder 0/+2 sekunder er mulig, men ikke at det er det den faktisk oppnår. Mulig jeg leser PR som fanden leser Bibelen… Det tyder vel uansett på at urverket p.t. Ikke er sådan sertifisert
METAS-standarden ble oppdatert i desember, men den er fremdeles på 0/+5 sek.Vis vedlegg 319560
Ikke lett å bli klok på. Utifra Fratello artikkelen kan det dreie seg om en ny og strengere METAS sertifisering ?
Vis vedlegg 319560
Ikke lett å bli klok på. Utifra Fratello artikkelen kan det dreie seg om en ny og strengere METAS sertifisering ?
Enda en alt for stor Speedmaster, og etter min mening nok en gang med et noe sært utseende.Introducing: The Omega Speedmaster Super Racing With Spirate System
✓ Introducing the Omega Speedmaster Super Racing ✓ Featuring Omega's new Spirate System ✓ The next level of Master Chronometer precision ✓www.fratellowatches.com
Enda en 44.25mm ekstra stor Speedmaster.