Har bestemt meg for å gå til innkjøp av en Dark Side of the moon Black/Black. Sjekket litt rundt angående pris, og havnet til slutt på å bestille en fra urverket.no, da de har hatt den på lager lenge med bare noen dagers leveringstid. Satte meg ned for å bestille i går, og da var den selvsagt blitt bestillingsvare, med 6-8 ukers leveringstid (var på lager for 2 dager siden.....) Hadde jo sett for meg å få klokka i hus om et par dager, så da passer det dårlig å vente i et par måneder. Har sjekket med Bjerke i Paleet, de har den på lager, men beste pris de kunne gi på denne klokken var 94 000,- (10% rabatt). La fram hvorfor jeg spurte om pris, og at jeg skjønte at de ikke kan legge seg like lavt som på nettet, men prisforskjellen er jo på over 13 000,-. Pris på urverket.no er kr. 80 595,- (22% rabatt).
Spørsmålet er om det er det man kan forvente i prisavslag på en slik klokke fra AD, eller om det er verdt å gå nye runder angående pris/sjekke andre forhandlere?
Spørsmålet er om det er det man kan forvente i prisavslag på en slik klokke fra AD, eller om det er verdt å gå nye runder angående pris/sjekke andre forhandlere?
Redigert: