Fikk endelig surret meg til å et par bilder av Snoopy:
Er forresten på jakt etter tilsvarende canvas reim med tang buckle, litt kortere enn standard, om noen har tips..
Fikk endelig surret meg til å et par bilder av Snoopy:
Er forresten på jakt etter tilsvarende canvas reim med tang buckle, litt kortere enn standard, om noen har tips..
Det går an å polere det bort med Polywatch, men det beste er å lære seg å leve med det. Du får aldri den samme gløden og optiske effekten med safirglass, uansett!Jeg har aldri vært en stor fan av Speedmaster, men tidlig en lørdagsmorgen for noen uker siden innså jeg at jeg bare måtte ha en Speedy Pro, få timer senere fikk jeg kjøpt et eksemplar fra Norsk AD. Uret har fort vokst på meg, og jeg vil nå ikke være foruten.
Det har dessverre allerede dukket opp små riper/hairlines i hesaliteglasset som jeg helst skulle klart meg uten og lurer i den forbindelse på om noen av dere har erfaring med polering av slikt glass? Kan dere dele fremgangsmåte og resultat?
Den sorte gir meg økt blodtilførsel i enkelte deler av kroppen..Prøvde disse tre på armen i dag.
Nye Omega Speedmaster (blå,sort og brun) med månefasekomplikasjon.
Ca 95K og 115K for den brune med detaljer i rosegull.
Helt nydelig den brune.
På månefasekomplikasjon er det et fotavtrykk på månen. Må bruke lupe da
Vis vedlegg 15569 Vis vedlegg 15570 Vis vedlegg 15571 Vis vedlegg 15572
Prøvde disse tre på armen i dag.
Nye Omega Speedmaster (blå,sort og brun) med månefasekomplikasjon.
Ca 95K og 115K for den brune med detaljer i rosegull.
Helt nydelig den brune.
På månefasekomplikasjon er det et fotavtrykk på månen. Må bruke lupe da
Vis vedlegg 15569 Vis vedlegg 15570 Vis vedlegg 15571 Vis vedlegg 15572
Tusen takk for svar. Jeg setter stor pris på det naturlige og varme uttrykket plexiglasset gir. Per dags dato er ikke ripene sjenerende, men kan tenke meg at det blir det i fremtiden. Hva gjør folk etter noen år, polerer eller bytter glass?