Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Har du funnet en speedmaster?
Uansett lag en ny tråd med gode bilder så får du nok svar på om den er ekte eller ei, eller ta en tur innom en urmaker og hør med dem.

Altså, funnet noen som kanskje vil selge en vintage en.. Sjekker om det er greit at jeg legger ut bilder :)
 
Gents... er det noen som kan gi meg de fysiske målene (høyde x lengde x bredde) på ytterboksen som Speedmaster Professional leveres i, og også evt mål på den "indre" boksen?

Hva bruker klokkesamlere med relativt få klokker (les:4-5) til oppbevaring? Er det noen som har forslag eller link til noen plasseffektive men delikate løsninger?

På forhånd tusen takk!:)

$_1.JPG
 
Hei, har fått øynene opp for Speedmaster 57 Co-Axial Chronograph 41.5mm Blå/Stål
331.10.42.51.03.001

har sett veldig lite til denne modellen og lurer på hva disse går for brukt i Norge samt om noen eventuelt har hatt og prøvd den og hva deres inntrykk var av uret?
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann
Etter hva jeg kunne lese, så er det kun en reservasjon, ingen avtale om kjøp.
Du har 30 dager på å kjøpe den etter at butikken har kontaktet deg om at den er klar.
 
Fikk reservert jeg også! Det er bare å prøve litt utover døgnet som kommer, for det kan være det dukker opp noen pga manglende epostbekreftelse o.l. Kan kanskje være greit å merke seg at det ikke er en reservasjon, men en "reservation request". Vil vel si at omega kan velge og vrake blant de som har meldt sin interesse og at man ikke er garantert noe som helst.
 
Fikk reservert jeg også! Det er bare å prøve litt utover døgnet som kommer, for det kan være det dukker opp noen pga manglende epostbekreftelse o.l. Kan kanskje være greit å merke seg at det ikke er en reservasjon, men en "reservation request". Vil vel si at omega kan velge og vrake blant de som har meldt sin interesse og at man ikke er garantert noe som helst.


Mulig det står noe med liten skrift, men i mailen står det at jeg har reservert.

spacer.gif

Thank you for reserving your OMEGA Speedmaster "Speedy Tuesday" with the Limited Edition number xxxx\2012. I'm sure you'll enjoy wearing this unique and collectable timepiece.
spacer.gif
 
Redigert:
Selv om du får beskjed om den er utsolgt, ikke gi opp! Refreshet i nesten 30 min og plutselig kom jeg gjennom nå for 5 min siden. Klokke reservert!
 
  • Liker
Reaksjoner: frj