Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Var på vei til å reservere, så kom jeg på at dette vil kona oppdage... :eek:

Den var veldig flott, men jeg får nøye meg med unboxinger her på TS.
 
52 løk, snakker vi her om fast pris?
En omega koster aldri veil, (-les at det er mulig å få rabatter) ellers hadde jeg reservert meg et eksemplar om det var gjennom norsk AD..

"For the moment all numbers have been temporarily allocated, but please try again later."
-Ikke rart i grunn, den så helt nydelig ut :)

Dette er også å like.-
"Each timepiece is presented in a special leather watch roll containing a black and white NATO strap with #SpeedyTuesday engraved on the strap's loop. The roll also contains a strap changing tool."


module20-3.jpg

module20-3-2.jpg

module20-3-3.jpg



module16-1.png
 
Ble en på meg også gitt! Hadde helst lyst på å velge ett kult nummer, men må vel bare ta til takke me det man fikk..
 
Kl 16:10 fikk jeg reservert en. Prøvde å velge random på nytt serienummer, men ikke mulig. Må ha vært ganske utplukka.
Nå gikk jo linken viralt på mange Facebook-sider, så hvis alle som sier de har reservert faktisk kjøper blir det mange her på bjerget.
 
Er det noen som har hatt hellet med seg i natt eller i dag tidlig? Har krampe i finger'n.... Og før noen tenker koffert, jeg snakker selvfølgelig om reservasjon av Speedmaster :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Lykke til til dere som jakter et eksemplar i dag:)

Selv snublet jeg over denne nyheten i 15-tiden i går og plutselig hadde jeg reservert et eksemplar:eek:
Det holdt med to forsøk før jeg fikk tildelt et nummer.

Noen minutter senere har jeg denne i innboksen:

CONGRATULATIONS
uLsaIo5L-UzXYQobI4i6313ZpMmh00CNOFc9ojM8DEp0lVYXjj2hSHa5UQmSDMvX4I3xu3HsWAYEtY0V_FGkq1nn45IzFamnJwvsi1pw8Z1yCHi7PGP8qIOAq3Vu-L-Lk9f0MOseSy_e0Tw=s0-d-e1-ft

Dear Mr. T,
uLsaIo5L-UzXYQobI4i6313ZpMmh00CNOFc9ojM8DEp0lVYXjj2hSHa5UQmSDMvX4I3xu3HsWAYEtY0V_FGkq1nn45IzFamnJwvsi1pw8Z1yCHi7PGP8qIOAq3Vu-L-Lk9f0MOseSy_e0Tw=s0-d-e1-ft

Thank you for reserving your OMEGA Speedmaster "Speedy Tuesday" with the Limited Edition number 0xxx/2012. I'm sure you'll enjoy wearing this unique and collectable timepiece.
uLsaIo5L-UzXYQobI4i6313ZpMmh00CNOFc9ojM8DEp0lVYXjj2hSHa5UQmSDMvX4I3xu3HsWAYEtY0V_FGkq1nn45IzFamnJwvsi1pw8Z1yCHi7PGP8qIOAq3Vu-L-Lk9f0MOseSy_e0Tw=s0-d-e1-ft

SZcxP-F6NjL7dMHCKfT6KbWE7jclDYuuxcVbbuWv_IutL5cZlF9wmDNLihC6q1TqRuEalNaJ6iKmDzmwI9C9eaXbfbWmCviQwKYicQPkDBTHv0kEHdT6BnZwjPndzpXmFpRHr80GGPIBU4nFAtM=s0-d-e1-ft

uLsaIo5L-UzXYQobI4i6313ZpMmh00CNOFc9ojM8DEp0lVYXjj2hSHa5UQmSDMvX4I3xu3HsWAYEtY0V_FGkq1nn45IzFamnJwvsi1pw8Z1yCHi7PGP8qIOAq3Vu-L-Lk9f0MOseSy_e0Tw=s0-d-e1-ft

Raynald Aeschlimann, OMEGA President & CEO

Ups..:D
 
Vi bør være glade for at klokken ble lagt ut i "riktig" tidssone. :) Mange oppgitte/sinte kunder som lå i senga når denne ble lagt ut for salg :p