Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Se der var det en. Ser og så urverket har splitter ny til 33 ink frakt og mva. Da er der ærlig talt vanskelig å kjøpe brukt til 30. En venn har Speedy fra urverket og er superhappy.
Kjøpte Speedy fra urverket, ikke hatt noen problemer med det. Var bestillingsvare og nesten 8 uker venting ellers ingenting å utsette.
 
Se der var det en. Ser og så urverket har splitter ny til 33 ink frakt og mva. Da er der ærlig talt vanskelig å kjøpe brukt til 30. En venn har Speedy fra urverket og er superhappy.
Jeg vil anbefale deg å kjøpe en 3570 med hesalite 1861. Nydelig og solid følelse med herlig opptrekk. De fine eksemplarene ligger på rundt 30k.
 
  • Liker
Reaksjoner: Korpsmann
Ser 3570 ikke er tilgjengelig på urverket iallfall. Har prøvd 3573 med innsyn til urverk og likte den veldig godt iallfall. Usikker på om jeg må ha plexi. Veldig vant til safir. Ikke så farlig, tror jeg. Tar nok det jeg kan få tak i - men må få prøvd begge hos urmaker så jrg er sikker.
 
3570 er utgått for en tid tilbake, så den blir vanskeligere å finne ny. Mange brukte, dog. Direkte erstatning er vel 311.30.42.30.01.005.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hreple
005 er vel den jeg tenker på. Mon tro hva man kan krangle de ned i brukt, når nypris er 33. Hmmmmmm. Tar heller en lett brukt tror jeg. Samtidig kan ny være ok, den kommer ikke til å få ekstremt mye bruk.
 
005 er vel den jeg tenker på. Mon tro hva man kan krangle de ned i brukt, når nypris er 33. Hmmmmmm. Tar heller en lett brukt tror jeg. Samtidig kan ny være ok, den kommer ikke til å få ekstremt mye bruk.
Disse holder seg godt i pris second hand pga popularitet og rimelig nypris kontra mange andre merker som fx Breitling der du halverer prisen så snart en har kommet ut av butikkdøra
 
Hvordan er den opplevde forskjellen på den nye skru-lenken kontra den gamle pin-lenken?
Kom skru-lenken samtidig som den nye store boksen?
 
Hvordan er den opplevde forskjellen på den nye skru-lenken kontra den gamle pin-lenken?
Kom skru-lenken samtidig som den nye store boksen?

Tror lenken med skruer skal være et par millimetere tykkere. Har hatt begge i hånden samtidig uten å kjenne noe forskjell.
Ny lenke ble lansert sammen med ny boks 3. kvartal av 2015
 
  • Liker
Reaksjoner: My6
Nå har jeg fått meg en finfin 145.022 fra -71 (bilder kommer snart) – men jeg trenger noen lenkeledd til 1171 lenken siden jeg har altfor store håndledd. Ikke noen som har noen, eller vet hvor jeg kan få skaffet dette raskt? Helst i går :D
 
Vi stoppet innom Omegabutikken i Oxford Street for å titte mens damene var på shopping.
Veldig hyggelig staff som hadde god detaljkunnskap og lot oss få prøve selv om vi bare var på klokketitting for å slå av litt tid før neste pub.

Kjøpte ny nato til speedyen, skøy impulskjøp!
Hva koster disse i hjemlandet? Betalte ish 1.100 NOK. Er det øla som snakker eller er det presedens for å være nøgd med prisen?
E49541A2-B3D8-47D8-AB9C-63F4F08BB212_zpsqoypryzg.jpg
 
De varierer litt i pris, både hos de forskjellige forhandlerne og mtp. hvilket design de er i! Men 1100,- tror jeg er en meget god pris!
 
Godt å få det bekreftet! Fikk også prøve en DSOTM black on black eller wtf, den var dritfet!

Selgeren snakket om en prisøkning på ish 8% til våren btw...