arvidrattlaas
Støttemedlem
To brødre med 220 bezel
(X-post fra dagens vintage)
(X-post fra dagens vintage)
Hesalite, uten tvil! Funker det på månen, så er det godt nok her på landjorda.Tenker på å kjøpe en Omega Speedmaster Professional som første ordentlige klokke men usikker på hesalite vs sapphire sandwhich. Tenker å bruke denne klokken hver dag så lurer på hva dere anbefaler
Tenker på å kjøpe en Omega Speedmaster Professional som første ordentlige klokke men usikker på hesalite vs sapphire sandwhich. Tenker å bruke denne klokken hver dag så lurer på hva dere anbefaler
Helt enig i måneargumentet! Som fargeblind mann er Speedy med hesalite det nærmeste jeg kommer en månelanding.Hesalite. Litt flaut å ikke kunne bli med til månen fordi du har kjøpt feil klokke.
Du finner også flere bilder/diskusjoner i denne tråden som viser at klokka ser bedre ut med hesalite. For meg var det måneargumentet som ble avgjørende.
Hvordan ser klokka ut etter noen månederes bruk da?Helt enig i måneargumentet! Som fargeblind mann er Speedy med hesalite det nærmeste jeg kommer en månelanding.
HHesalite. Litt flaut å ikke kunne bli med til månen fordi du har kjøpt feil klokke.
Du finner også flere bilder/diskusjoner i denne tråden som viser at klokka ser bedre ut med hesalite. For meg var det måneargumentet som ble avgjørende.
Hvordan holder hesaliten seg når man bruker klokka daglig?Hesalite. Litt flaut å ikke kunne bli med til månen fordi du har kjøpt feil klokke.