Tenker på å kjøpe en Omega Speedmaster Professional som første ordentlige klokke men usikker på hesalite vs sapphire sandwhich. Tenker å bruke denne klokken hver dag så lurer på hva dere anbefaler
Tenker på å kjøpe en Omega Speedmaster Professional som første ordentlige klokke men usikker på hesalite vs sapphire sandwhich. Tenker å bruke denne klokken hver dag så lurer på hva dere anbefaler
Bruker dere den som daily beater eller er«Daglig bruk» kan være mye forskjellig. Som det sies over så kan glasset enkelt poleres.
Ville du valgt 3572.50 framfor denne? Eller foretrekker du safir framfor hesalite generelt?Sapphire Sandwich.
Synes urverket fortjener å vises frem på baksiden.
Vurderte dette selv før jeg gikk for safirglass, og har ikke angret ett sekund siden.
Ville du valgt 3572.50 framfor denne? Eller foretrekker du safir framfor hesalite generelt?
Jo 3572 har plexi foran og safir bak originalt. Hatt en sånn selvHvis jeg fikk velge ville jeg hatt hesalite foran og safirglass bak.
Ikke mulig originalt, men kan moddes hvis du får tak i et baklokk.
Bruker dere den som daily beater eller er ...
HeiSpørsmål: Er det mulig å få tak i kun skiva til «tintin», eventuelt kor? Var innom Lervik ur å forhørte meg, og dei meinte det ville være umulig.
Har lyst på gummireim til Speedmastern. Noen forslag? Helst noe med litt struktur, ala JLC Polaris/Aquanaut.