Den o' store Omega Speedmaster-tråden

Er det noen som vet eller kjenner noen som kjenner noen som fortsatt venter på Omega Snoopy?
Føles som at Norge har fått sitt fordeling og jeg bare sitter her uten..
Har selvfølgelig fått bekreftet et eksemplar og betalt dep.. :)

Takk for svar!
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: fettstykket
Gratulerer med en nydelig Speedy. Siklet selv på den en stund, synd klokkekontoen ikke var større. Den må du få lagt ut bilder av.
IMG_9874_zpsrxin0pgf.jpg


Endelig tatt ett bilde! Om det kanskje ikke er av den beste kvaliteten så syns jeg hvertfall at jeg gjorde ett hederlig forsøk. Har den på grå NATO idag, og der tror jeg den blir sittende litt. Så får heller remen på bildet kjørt seg litt i julen.
 
Har fulgt med på prisene de store steder, høyeste pris var ca 180.000 nok og billigste 110.000 nok, begge på Ebay.
Nå har Chrono en til over 190.000 nok...
Forstår ikke helt dette her, klarer disse folka virkelig å få det de forlanger eller tester de markedet bare?
Jeg har isåfall ingen problem å selge min tvert til disse skyhøye prisene.. o_O

Edit*
Tror jeg legger ut for salg mitt eksempler også når jeg tenker meg om, foresten er det noen som har solgt noe på chrono før?
 
  • Liker
Reaksjoner: AT8500
Hei. Jeg kjøpte brukt speedmaster 44,25mm med cal 3313 på sensommeren. Klokken begynte å sakke og gikk etterhvert 13 sek for sent. Den er under garanti halvannet år til så den ble sendt til omega. Fikk den igjen for to dager siden og den har nå et avvik mer eller mindre lik 0. Allikevel lurer jeg litt, ganske enkelt fordi jeg ikke har særlig peiling på klokker. (enda ☺)Når jeg ser på urverket ser det ut til at den bare trekker opp i en retning, mot klokka. Skal det være slik eller skal loddet kunne snurre begge veier?

Prøver en gang til. Noen må vel vite om loddet skal kunne snurre begge retninger på 3313 urverket?