Bestilte to remmer fra Omega som jeg fikk hentet i dag. Rød og en tilsvarende rem i grønn. Kjekt med litt farger til sommeren. Venter nå på en grå alligatorrem som jeg gleder meg til.
Jepp. Jeg kjøpte den. For meg var det bare svada. Du kan kjøpe den av megEr det noen her inne som har kjøpt UncleSeiko sin repro av 1450 lenken?
Jeg ser han har tatt seg friheten å redesigne endlinksene. De minner mer om 633 endlinks.
Vis vedlegg 251013
Det høres ikke bra ut. Kan du utdype noe mer?Jepp. Jeg kjøpte den. For meg var det bare svada. Du kan kjøpe den av meg
Det høres ikke bra ut. Kan du utdype noe mer?
Hvis den har hollow end links, er det ikke 1450-remake du har, men 1171.Dette er jo en vintage remake. Det gjør at den er pyslete. Hollow end links. Claspen er også veldig lite robust. Synes heller ikke fit er særlig bra. Nå er jo lenka billig, så jeg klandrer ikke Uncle Seiko. Men den blir ikke brukt av meg.
Hvis den har hollow end links, er det ikke 1450-remake du har, men 1171.
Hvis du ikke har hevet den, men planlegger så, kan du hive den i retning meg, så skal jeg ta den nærmere i øyesynJoda. 1450 lenke. Fikk den for bare noen uker siden. Nye type end links ble det skrytt over på nettsiden. Mulig det er lenka som er hollow. Det var skuffende hele greia. Mulig den ble kastet og